Just proud

Imagine

Nu am bagat de seama pana acum si nu stiu cum am trecut cu vederea asta insa am ramas placut surprinsa : Alexandra Stan ocupa anul acesta locul 85 in top FHM . Da , da , a noastra fata simpla din Constanta le-a luat fata unor fete precum Irina Shayk , celebra iubita a lui Ronaldo , mai proaspata cantareata Rita Ora sau inocenta Taylor Swift.

Ma bucur , am merita sincer sa avem mult mai multe fete care sunt cu adevarat frumoase . Nu spun ca acest top este un etalon al frumusetii insa mai pe departe asa e una dintre cele mai citite reviste de gen din lume , asadar din milioanele , miliardele de femei din lume e ceva sa ajungi pe coperta FHM.

Un singut lucru imi cam displace si acela este faptul ca primele locuri din top sunt ocupate poate in functie de popularitatea vedetei din momentul actual si nu ca ar fi ea cea mai sexy sau cea mai frumoasa estetic . Hai sa fim seriosi chiar e  mai sexy Tulisa Contostavlos , ocupanta locului 1 decat Megan Fox(7)  sau Olivia Wilde(53) ?

2 responses to “Just proud

  1. da, chiar e faina Alexandra, muuuult peste Inna , fara discutie 🙂

  2. collateralvictim

    Hmm…personal sunt mandra de amandoua 🙂

Lasă un răspuns

