Miniatura

Urasc oamenii care dau sfaturi !
Da , urasc sa mi se spuna ce sa fac si cum sa fac desi stiu ca uneori gresesc ca asa de capoasa si de incapatanata m-a facut mama incat cred ca m-am luptat cu nenea doctorul cand am iesit!
So…ordinea de idei este urmatoarea:
1. De ce se cred unii asa trecuti prin viata cand inca au muci la nas? SCZ expresia
2. De ce trebuie sa fi 99% pur si simplu perfect/a?
3. De ce papucii mei nu ai voie sa le arunci direct in fata idioteniile? Hrr… mai bine abtine-te, ai realizat ceva ca sa fii „model” ???
Dintotdeauna mi-au fost uraciosi cei care se dau atatot stiutori si cunoscatori , mai ales in problemele de viata de zi cu zi , alea mai obisnuite cica. De aia in cele mai nepotrivite momente sunt sa zicem o buna ascultatoare, dar o persoana teribila in ceea ce priveste partea aia cu sfatuitul . Gosh , uneori te increzi in fortele proprii si te arunci inainte : i-ai zis! o fi bine? o fi rau? Giz, mai bine de ce sa traiesti in astfel de dileme. Conzluzia mea personala e ca pana  nu te dai cu, capul de pragul de sus si pana nu simti pe pielea ta , „sfaturile” sunt de prisos . Legile au fost facute sa fie incalcate si viata sa fie traita , pana mea. Cel putin as vrea sa ma ghidez dupa propriile-mi instincte si sa nu ma intereseze prea mult de cei din jurul meu.
Traiesc pentru a ma bucura cu prietenii mei , traiesc pentru a suferi cu ei , traiesc pentru a ne defini spiritele individualiste. Noi nu suntem un noi unitar si nici nu mi-ar placea. Imi place sa iubesc , sa urasc, sa fiu iubita si de ce nu urata?
E o blasfemie sa te apuci sa intrii sub pielea oamenilor dand sfaturi. Deviza-ti croieste viata , viata este scurta , ei , sfatuitorii uita sa traiasca o parte din astă , scurta trainicie.
XoXo , vA pup si Va IubEsc!
Lasă un răspuns

