Facebook-ul e de vina!

Facebook-ul astazi mi-a reprimat pur si simplu sentimentele pascale daca pot sa le numesc asa! Atat de mult mi-am dorit sa scriu ceva tuturor prietenilor mei si cunoscutilor incat de cate ori am incercat sa astern 3-4 cuvinte de atatea ori m-am oprit. Sa fie de vina lipsa de inspiratie de care cred ca am nevoie pana la capat ca sa transmit ceea ce doresc sau sa fie de vina Facebook-ul plin de poze cu iepuri si oua colorati/ate???

Asa ma gandeam si eu . Desi ar trebui probabil sa ma bucur de mesaje , iata ca astazi sau cel putin acum simt mai degraba nevoia de a primi un mesaj pe privat sau pe telefon…sau …. nu stiu :pur si simplu spune-mi ceea ce imi doresti in fata! Atat de neinspirate sunt acele mesaje incat 99% dintre ele mi se par niste hidosenii de-a dreptul desi in esenta cam toate vor sa transmita acelasi lucru.

Apreciez stradania de a face lumea mai fericita ,mai curata , mai luminata, mai buna, mai etc , dar haide sa o lasam sa vina din suflet caci eu, sincer am inceput sa detest facebook-ul de sarbatori precum Pastele , Craciunul. Sentimentalismele astea de fatada mai bine ti le iei pe toate , le strangi bine bine bine si …. intelegeti ce vreau sa zic.

So…v-am mai urat voua celor care stiu ca ma citesc si ieri un Paste fiericit !  Astazi  nu  o sa o mai fac , bucurati-va fiecare cum stiti si cum simtiti mai bine, nu stiu! Ceea ce pot sa va zic astazi , este ca poate maine o sa va urez ceva cat se poate de ortodox.

Lasă un răspuns

