Paste fericit ! ^ – ^

Buna ziua dragii mei!

M-am gandit astazi sa scriu din doua motive :

Primul ar fi ca vreau sa va urez ” Paste Fericit!”  si al doilea ar fi ca  vreau sa va intreb , voi credeti in superstitia cu vineri 13?

Multa lume se panicheaza si incepe sa faca planuri  pentru sambata 14 deoarece vineri 13 este ceva care iti poate da planurile peste cap. Se intampla ceva cu adevarat sau asta e doar in capul nostru? Eu sincer si personal nu am o problema nici cu vineri 13 si nici cu marti 13 , ba din contra pot sa enumar cateva dati in care chiar am avut noroc si sa ma scuz ca aceste date superstitioase creeaza probabil doar stari morocanoase sau nevrotice ,asta asa in functie de caracterul fiecarei persoane.  Mi – am adus aminte de aceasta superstitie si se intampla ca vineri 13 de astazi sa fie Vinerea Mare , inainte de sfintele sarbatori Pascale .

Din alte surse am aflat ca teama de acest numar 13 are si o denumire , mai exact triskaidekaphobia .

O adevarata drama intr-adevar sa ai o asemenea fobie , dar fiecare cu temerile lui. Eu una cred ca cea mai mare teama a mea este de lifturi si de obiecte ascutite , dar in special de lifturi:)) desi e ciudat , nu cred ca am ramas vreodata blocata in lift insa senzatia pe care o traiesc atunci cand sunt obligata sa ma urc intr-unul e greu de exemplificat. Voi ce fobii sau temeri aveti?

Inca o data Sarbatori fercite va urez din toata inima si fir ca astazi daca vi se taie maioneza , nu va ies oualele cum trebuie sau pur si simplu cozonacul nu creste , shh! Dam vina pe  vineri 13 ! :):P

 

Lasă un răspuns

