Makeup day ?!?

Morning people!So…astazi vreau sa va duc in lumea make-upului ca sa zic asa…nu stiu daca zic bine ce zic insa am ramas surprinsa sa constat ca o trusa de make-up profesionala sau „semi-pro” (habar n-am :)) ) nu costa mai mult de 100 de lei … nu stiu cat de eficienta este si cam cat rezista insa paleta de culori mi se pare fantastica .

Alte farduri pe care  tocmai le-am descoperit si dupa putina documentare am aflat ca sunt super bune sunt cele de la Sleek. Nu se gasesc prin magazine din ce am inteles si le putem procura dupa site-uri de specialitate cum ar fi  Makeup Shop.

O mai veche cunostinta mi-a spus candva ca a stii sa te fardezi singura inseamna nu numai o imbunatatire a acestui skill  ci si o imbunatatire a calitatilor precum gratia , imaginatia , autocontrolul s.a.m.d. Cu putina indemanare si  ceea ce ai nevoie poti face ceva incredibil ,de nerecunoscut fara a avea ulterior nevoie de modificari ale fotografiilor cu programe gen Photoshop. Youtub-ul iti ofera nenumarate Makeup Tips-uri de care te poti folosi invatand sa devii o lady sau de ce nu o seducatoare desavarsita. Ce ar insemna lumea fara o pata de culoare din farduri? Probabil ceva tern , nimic iesit din comun , iar mai apoi sunt sigura ca nu ar mai exista vorbe gen : fiecare femeie e frumoasa in felul ei . Hai sa invatam sa ne ingrijim si sa aratam mai bine pe zi ce trece pentru noi , si cresterea imediata a respectului de sine, pentru ca stiti : atunci cand te simti bine in pielea ta , imediat se vor vedea cum lucrurile bune din tine vor reusi sa ajunga mult , dar mult mai repede acolo unde trebuie si cand trebuie!

Dupa cum am tot auzit anul acesta in materie de machiaj se poarta naturalul la ochi si buzele accentuate in nunte de rosu, rosu-oranj,fucsia. Sper sa imi achizitionez cat mai curand acea trusa(+ cel putin una de la Sleek si una de la BeautyUK)  si apoi sa incerc sa va dezvalui ce rezultat or sa aiba „experimentele” mele in acest domeniu in care recunosc, nu sunt foarte experimentata preferand ca de obicei sa adopt un stil natural , fara prea multe farduri de ochi, ci doar cu rimel,  fond de ten ,pudra,blush si dermatograf. O zi frumoasa ! Bucurati-va de zapada!:D

 

 

Lasă un răspuns

