Protestam?

Aloha pe noul an ! Sa traiti bine !!! Asadar dragii mei de la acest slogan am ajuns ca in zilele care tocmai au trecut , dar chiar si astazi sa avem de-a face cu a 5-a zi de protest din Bucuresti. Tocmai ce se aude sub geamul meu o alarma de parca zici ca a inceput razboiul sau vine cutremurul, si chestii gen „Hai cu noi ! Veniti cu noi!” . Am ajuns la o debandada politica , in care puii adica noi , mergem nesiliti dupa graunetele lupilor, adica cei din opozitie,  pentru ca vedeti voi, deja lumea numai protesteaza neaparat cu un scop , lumea iese in strada urmand indeaproape spiritul de turma. Am avut ocazia sa intreb oameni de ce au participat si nu au avut un raspuns concret , pur si simplu daca s-au adunat 5 , de ce sa nu  se duca si ei , ca sa fie 10.

S-a inceput de la campania „Salvati SMURD-ul!” , campanie care de altfel am sustinut-o si eu din fata laptopului cum am putut, fara a-mi manifesta sentimentele atat de direct ci doar pentru ca mi se pare incorect ca intr-o democratie „curata” ca a noastra sa ajungem sa platim ceea ce ai nostri parinti, prieteni, rude , poate au cotizat din greu.Presupun ca si asta intra sub sanatate . In fine, bucurosi ca am reusit sa strangem semnaturi , nu stiu cum am ajuns in strada, si dragii mei acolo stau unii de aproape o saptamana sperand ca cineva sa aiba macar bunul simt sa-si dea demisia , macar cineva care e sa zicem destul de mult sub presedinte nu neaparat el , insa fara nicio speranta . La inceput din cate am inteles totul a fost pasnic si frumos, pur si simplu ne ceream in mod legal drepturile , intr-o singura voce; astazi din nefericire au aparut asa numitii „huligani” din a caror cauza s-a ajuns la violente, avand parte de chestii mai putin ortodoxe pana si din partea jandarmilor, ca nu cred ca nea Gigel care il cauta moartea pe acasa si trecea prin zona o fi venit el cu 2-3 petarde la el si cu vreun satar pe sub cojoc ,ca sa si-o ia de la fortele de ordine , dar am zis  asta e spiritul de turma , lumea iese la pascut si jandarmii vaneaza pana si „pietre”.

Ma dezgusta implicarea „opozitiei” domnule, ca de obicei . De la un simplu sprijin am ajuns iar la rahaturi electorale, campanii , si solidaritate cat cuprinde din partea lor, insa totusi parca nu l-am vazut pe Ponta sau Antonescu cu pancarta in primul rand acolo. Dar hai sa iesim , sa ne omoram ,sa ne injuram si sa ne batem ca orbii intre noi , ca parca nu aveam acelasi scop . De ce puii mei vandalizam tot? Ok,am inteles chestia cu iesitul in strada da eu una daca de exemplu as avea un  magazin sau pub in zona de ce ar trebui sa am pagube? Cumva e barul lu Base si nu stiu eu?

Tot zboara zvonul ca incepe revolutia, eu zic sa stam cuminti acasa , sa nu ne obosim degeaba sau sa ne plangem mai tarziu unii pe altii! Poate , poate ne vom civiliza si noi candva si mai bine ne-am ocupa de urmatoarele alegeri  ca sa nu mai iesim in strada si sa sa ne vedem de oamenii de cultura , ca poate asa vom reusi sa avem si o politica mai buna si o istorie calma , si pana la urmatoarele „proteste” vom reusi sa vorbim si corect cand vom scanda ceva. Pana atunci numai bine ! 

Lasă un răspuns

