Any ideas ,please? :D

Deci lume , care are idei de  a te relaxa in weekend fara a depunde cel mai minim efort? Aa…si da in eventualitatea de a si distra … normal! De la o vreme pe cand zic ca ma aflu in febra varstei si ma ia cu boolbooruci in vene , ca simt ca arde focul pasiunii si a good feeling-ului din mine , pe urmatoarele minute ma trec stari de anxietate. Unde mai pui ca de la o vreme am  inceput sa manan iar dulciuri ca o nebuna , aburii vinului fiert de decembrie ma imbata des si totusi intrebarea retorica este de ce simt nevoia sa ma”imbat”? So… ma depasesc zilele astea urate si posomorate in care nu am chef sa fac nimic si traiesc doar cu gandul ca da: mama, vine weeknd-ul si ce bestial o sa fie … si cand  ajung in fata faptului implinit zici ca-s cea mai mare loosera …. somnul face parte din mine si numai el e viata mea .Si ce daca stau si lenevesc ca asta mica de mine spera ca  vine cineva cu potiunea magica si ma reface , imi da un sut si gata sunt de orice, dar mnu….

Any ideas ?? salvati-ma , ca nu am un clopotel care sa o faca , adica in impasul de a face unele alegeri mai potrivite sau nu , in ordinea numerelor prioritare… pentru o seara minunata de sambata avem o singura slolutie : Derby-ul anului ,sezonului pardon , mult asteptatul Real Madrid – Barcelona , ne ametim din 2 beri si gata distractia pe seara asta… si totusi … ce posibilitati as mai avea? Fara club , deci ala e pentru timpul saptamanii si nu , nu vreau in locuri supraaglomerate, am experimentat asta acum vreo 2 saptamani si m-am ingrozit , sa te duci sa te distrezi in timp ce esti calcat in picioare de altii? Altii care pe deasupra iti si fura bautura la mica clipa de neatentie? Fuck it! This is not so fun… si trust me … daca lume nu e , eu nu am ce face, aaa si mai am o mare suparare ca din totdeauna am fost aproape singura fata dintre atatia baieti. It sucks when you doesn’t have a permanently solution! sO…unde sa ma duc si eu sa ma regasesc in starea mea de buna dispozitie si sa nu intampin nicio problema macar din cele spuse mai sus. Si stie careva o pastila ( not drugs) care sa ma binedispuna si pe mine ? Ca cea pe care o „degust” momentan se cam numeste survivor, sez 17…. si de ceva ore a cam inceput sa-si piarda gustul!!! :)) Bbye … back to … survivor!

2 responses to “Any ideas ,please? :D

  1. ‘Neata 🙂
    o sa fiu olecuta offtopic de data asta, pentru ca vreau sa te informez despre ceva. io am creat, pentru colegii si prietenii bloggeri din Vrancea, un grup pe Facebook unde ne promovam, invatam si interactionam frumos, intre noi. aici aflii despre toate proiectele si actiunile noastre, intalnirile ce le avem (Blogmeet-uri).
    uite, chiar azi mergem si donam cate ceva unor copilasi autisti de la 2 centre din Focsani, apoi mergem la un suc la un Blogmeet.
    grupul se cheama „BLOGOSFERA VRANCEA” si te-as adauga cu mare drag si pe tine 🙂
    https://www.facebook.com/groups/BlogosferaVrancea
    tot ce trebuie, este ca tu sa imi trimiti o cerere la linkul acesta si .. gata 🙂
    o zi faina, zambete si soare 🙂
    PS : daca nu reusesti, trimite-mi un mesaj sau contacteaza-ma la profilul meu de pe Facebook. te astept 😉

  2. collateralvictim

    Am fost bagata in blogosfera si tot eu iesisem, la recomandare am dat cerere iar. 🙂

Lasă un răspuns

