6 decembrie

Din ciclul ” a venit , venit  iarnaaaa”! Avem o frumoasa data de 6 decembrie…. cadouri , invalmaseala, plansete ,rasete…anyway ceea ce doresc sa specific este ca in zilele astea ma simt ” cel mai trist copilas”. Zilele astea sunt acelea care din nefericire parca imi sugruma copilul din mine , si nu din cauza ca nu primesc daruri, ori nu ma simt cocolosita de cei din jur, ci pur si simplu pentru ca numai am sentimentul acela gingas de bucurie , de surprindere , de asteptare cu nerabdare a ceva ce doar Mosul stia sa-mi aduca. Mi-e dor acum sa freamat de nerabdare , innebunind-ui  pe ai mei cu 1000 de intrebari si de a repeta la nesfarsit : ” Cand vine Mosul ? Cand? ” .

Astazi e pur si simplu trist. Unde e magia sarbatorilor de alta data? De gustul bun a unei ciocolate calde , de mustatile lasate de ea pentru a-mi face zambetul pana la urechi. Mi-aduc si acum aminte ziua in care am descoperit ca defapt Mosul nu exista cu adevarat si nu se intampla nicio magie. Totul e doar bine pus la punct , ametit de entuziasmul nostru infantil. Ziua aceea a fost una in care luata prin surprindere de alti camarazi m-am apucat sa caut in disperare un posibil cadou, si l-am gasit , si de atunci nu a mai fost asa palpitant si nici frumos. Acum imi dau seama de cum poleim noi totul in a noastra copilarie si cat de bine era sa ai doar grija asta , sa nu te lasi prada tristetii, obligatiei… cred ca pana si mama suspina dupa acel zambet . Mi-e dor de mama , mi-e dor de tata , mi-e dor sa sar in bratele lor si sa ma arunce „pana la stele si inapoi” !

 Imi cer scuze daca umbresc splendoarea sarbatorilor insa asta e la ceea ce ma gandesc acum , si ma mai gandesc si ca in curand dragul meu iubit isi va gasi ghetele pline, pentru ca am pastrat traditia si inca iubesc la nebunie momentul in care imi va spune ca nu se astepta si ca e cea mai frumoasa surpriza! Va urez un 6 decembrie cald , plin de cadouri si de bucurii si de 2 minute nostalgice la ceea ce insemna candva pentru noi Mosul !

3 responses to “6 decembrie

  1. de ce nu scrii mai des ? eu ti-am salvat blogul, demultisor, in Google Reader si, m-am bucurat, cand ti-am vazut postarea.
    imi place cum scrii si, mi-ar placea, sa o faci mai des ! spor, inspiratie si sarbatori linistite alaturi de cei dragi tie 😉

  2. collateralvictim

    Multumesc pt apreciri, insa cateodata inspiratia lipseste cu desavarsire si mai e si lenea , de multe ori mi am propus sa incep sa scriu periodic, dar am esuat.:D sarbatori fericite si tie si numai impliniri in anul ce vine! 🙂

  3. saru’mana, pentru urari 😉

Lasă un răspuns

