New subject 4 this week!

Aloha! Dragii mei de astazi sunt gata gata sa incep mai mult sau mai putin sa promovez cat pot eu cateva dintre videoclipurile autohtone. Mi-am dat seama ca pe zi ce trece ne creste prestigiul peste hotare pentru muzica noastra,in special pentru House. Atat cat ma pricep , atat cat vede ochiul meu si aude urechiusa mea lucrurile stau in felul urmator: avem 1000 „ciuperci de dupa ploaie” , vreo 10 hit-uri de vara si ceva calitate.

Am inceput sa ascult de ceva vreme destul de mult dance – house ,ma rog si am constat ca avem 3 lucruri „de remarcat” :

1. Versuri 99% in engleza

2. Sound asemanator , adesea plgiat dupa piese din afara

3. Vedetismul e trecator

Este evident ca toata lumea isi doreste sa patrunda pe piata din strainatate si cum altfel decat prin a canta cica ceva ce in ziua de azi ar trebui sa inteleaga mai toata lumea si prin „frumoasele si blandele ”  noastre versuri   –  in engleza omule, bineintles. Pai ce sa mai discutam , nu ma mai iau de pronuntie, de nivelul de limba al acestor cantareti , ci ma deranjeaza ca in loc sa avem macar , macar o strofa, doua si vestiul refren , uite ca acum avem un vers , maxim 3 care se repeta de-a lungul celor  minim 3 minute de incantare melodioasa ce se apropie de hiperbolizata poluare fonica!!! Asadar nu voi da ascultare chestiilor de genul enuntat mai sus.

Ce sa mai vorbim despre cum suna piesele. Mai da’ asa imi place ca deodata s-au gandit ei mititeii(peste 60% dintre ei) sa promoveze anumite instrumente , mai ales cica dintr-alea mai „ciudate” sau mai „cu mot” . Splendid! Aaa.. si sa nu uit , da frumoase melodii alea vechi remixate, asa vin toate cu valul ca asa o sa se duca , tot cu valul ca de , lumea deja este intoxicata si nu cred ca mamei mele ii face placere ca melodia din filmul X sau pe care a dansat la nunta sa aiba tu , bass si niste sunetele care in loc sa o faca mai placuta mai rau sa o faca , cum se zice, nemelodioasa!

In ultimul rand tin sa aduc la cunostinta tuturor  sa – si stabileasca nene un nume , ca inteleg ca marketing-ul  P.R.-ul se cer a veni cu ceva nou , dar stiti voi , pe langa  un nume nou ,mai e nevoie si de altceva. Cat despre astia care vin fac o melodie si numai aude nimeni de ei, hai succes pe mai departe!

Astazi vreau sa va aduc la cunostinta pe cineva cu care merita sa incep in a  lauda-o pana la urma ca merita , asta e adevarul.

Una dintre preferatele mele , si cred ca nu numai este ? Ati ghicit A N T O N I A !

Cati baieti nu i-ar canta „I wanna be your puppet on a string ” ?  :))

Nascuta in 1989 , Antonia a trait mare parte din viata ei in America unde a inceput sa cante si sa urmeze cariera de modelling pe care ulterior  a abandonat-o in favoarea primei iubiri : muzica Votata cea mai frumoasa femeie din Romania , Tom Boxer care de altfel a si lansat-o pe piata muzicala romaneasca sustinea ca este singurul top model care stie intr-adevar sa cante! Este talentata, inzestrata cu trasaturi si forme frumoase de la mama natura ,stie ce canta ,  este Antonia!

Ultima piesa , Marionette , compusa de catre Dj-ul si producatorul olandez Afrojack a debutat direct in 100 Romanian Hits . Videoclipul este destul de bun, eu personal nu inteleg rolul acelui „dansator artistic” care este destul de „cool” ca sa zic asa in miscari da a carui prezenta nu se impleteste armonios cu restul povestii videoclipului. Ceea ce imi place este ca nu urmeaza tiparul „summer hit” si este o un song lent care sincer printre atatea bumbaieli da bine bine. O alta chestie care mi-a atras atentia , asa cum am zis si mai sus , aceasta meloie sa stiti ca are ceva versuri , au si un inteles , se leaga ele asa oarecum :)) nu sunt ca majoritatea gen : ” m-am trezit si beau cafea” .

Versurile le gasiti aici .

Pentru mine acesta este videoclipul zilei. Respect tot ceea ce face aceasta fata minunata , pentru cum este , pentru ca oameni buni se vede asa un pic influenta din  afara  si momentan sincer nu vad de ce ar critica-o ceilalti.

Just Enjoy It!
Pe maineeeeeeeeeeeeee!!!

Lasă un răspuns

