The end is not here:)

So…astazi s-a incheiat in mod oficial primul an de facultate !!! Cu surle si trambite anunt in mod oficial ca in sfarsit s-a terminat cu stresul presesiunii si ca gata am scris povestea inca nesfarsita( ca doar urmeaza sesiunea) . Cufacultatea asta uiti pana si de tine, parca ar fi copilasul tau …traiesti momentul , iti mananci nervii, te bucuri, ajugi la extaz , mai plangi , mai consolezi pe cineva . Nu stiu cum e pentru ceilalti insa acum , ajunsa in pragul „plecarii” chiar ma simt rupta in jumatate : aici e viata mea sociala, aici imi sunt prietenii, aici chiar am inceput sa ma simt ca acasa . Acasa acasa e familia si atat…si cativa prieteni inca fericiti si nerabdatori sa ma vada si atat , doar atat din nefericire! Aaa…si cateii mei care imi arunca sageti de fericire atunci cand ma vad sunt ceilalti copii. Sunt fericita sa zic ca am reusit sa realizez ceva si in acest an si ca nu a fost in zadar . Va iubesc pe toti !!!:)

Lasă un răspuns

