noiembrie, luni:|

Stii ca imi place ca sa vorbesc cu tine ca si cum ai fi prietenul meu si de aceea azi , intr-o oarecare luni de toamna … m-am simtit cum nu se poate mai bine si mai studenta :)) exceptand faptul ca ne-am pierdut de emotii in fata profului de mate care momentan a ramas doar acel moment in care inca ne mai facem sa radem fara a ne pasa ca de saptamana asta , mai exact de maine incepem partialele…. yupi yey…. tocmai ce invatam la chimie si ma gandeam sa trec pe aici doar pentru a zambi de una sigura in fata pc-ului in timp ce fetele se obosesc cu invatatul… daily tips : o cana buna si mare de cafea insotita de viciul fiecaruia * se stie* :)), soare , colegi pusi pe sotii si buna dispozitie intretinuta de un soare ca de vara … asta pentru a nu’ti aduce aminte  ca de maine dau de primul meu „examen” pentru care tin sa spun ca nu m-am pregatit deloc si ma simt asa de bine si fara griji!  HAVE a nice DAY !

One response to “noiembrie, luni:|

  1. Pingback: noiembrie, luni:| - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

