ioi >:D<

Incepand din acesta saptamana pot spune cu madrie ca sunt studenta , asta daca ne abtinem caci uneori de bucurie ne vine sa tipam…anul asta a fost foarte bun pana in acest moment…am avut parte din cele mai frumoase dorinte implinite (momentan ratand doar una  : concertul celor de la Aerosmith) but…stiti vorba si cand plang eu rad?:)) chiar ca acum numai e niciun stres , ma simt de parca acum am toate la picioarele mele , asta sperand sa se mentina si dupa inceperea facultatii…increderea in tine iti da forta , cred, si iata ca dupa tone insuportabile de stres carat luni in sir …mi s-au luat toate greutatile si mi s-a dat si un Red Bull , ca sa prind ariiiipi :->

2 responses to “ioi >:D<

  1. ioi!
    parlez vous maghiaro?

  2. Bravo!
    Te felicit si`ti urez succes in noua etapa: studentia! Exploreaza si distreaza`te la maxim! Iti tin pumnii!! :*

Lasă un răspuns

