Lacrimogene de primavaraaaa

Sa incep cu inceputul inceputului care inceput nu stiu daca incepe chiar asa.

A inceput sa fie asa de trista perioada asta … de doua zile de cand ne-am facut si noi albume de sfarsit de nu stiu ce am inceput sa ne bocim ca toantilii si sa ne scriem poezii si romane de parca se sfarseste lumea si nu liceul. Amintirile au inceput cu adevarat sa ne chinuiasca caci asa cum ne-am fost noi „dragi” unii altora acum incepem cu lacrimogene si planuri pentru reuniune ca doar nu o sa o facem acum abia peste 10 ani…Cat despre mine nu stiu :)) sunt high , incerc sa ma concentrez pe tema asta a invattului da cum am mai spus …incerc… pf.. cat de mult imi dau seama de anumite greseli care din pacate sunt iremediabile, sper ca pe viitor sa deschid ochii mai devreme si mai larg si sa apreciez si eu buna intelegere din partea unor persoane foarte dragi mie  care si-au racit gura degeaba ca mie pe o ureche mi-a intrat , pe alta mi-a iesit.

Va iubesc si va respect!

Lasă un răspuns

