Ca sarea in bucate

Asadar asa de buna sunt! Vreau si eu sa ma simt bine ca sa ies din starea mea de hibernare …de 1 luna de zile in loc sa ma trezesc si eu vad ca dorm..si dorm …na am auzit si eu ca somnul e sanatos si te face mai frumos asa ca din moment ce creierasul meu a procesat asta a trecut la fapte… vreau lucruri inapoi…

1. Vreau MTV-ul …frate party tv e chiar nasol 😉 de aia nu adorm bine si dorm pe urma ca ursul ca nu are cine sa ma adoarma…

2. Vreau sa ma las de un viciu mic…si nu stiu cum…

So… te-ai simtit vreodata atat de penibil incat sa iti dai seama ca umbli ca un zombi noroc ca au invatat piciorele drumul si ma duc acasa ca altfel cine stie pe unde mai ajungeam… Bye bye…si …vreau si eu  sa simt ca e primavara in puii mei :)) Hai …pe curand !

SPER!

Lasă un răspuns

