Later edit :Amintirile ne chinuiesc, amintirile ne rascolesc :))

Hey hey hey….  deci nu am mai continuat absolut nimic si asta din cauza unui val de sila venit asa deodata peste mine ca aproape m-a innecat. So… intrai ca sa va povestesc si sa va arat prima poza „neoficiala” de grup de aproape finele a12-ei .Abia astazi, desi este 5martie si mai sunt ceva zile pana cand ne vom lua ramas bun am realizat ca gata, se termina etapa adolescentei noastre din care sa spunem ca am iesit mai mult cu amintiri placute, frumoase decat cu amintiri urate( „ingozitoale” cum ar spune D.) . Asa cum suntem mai buni sau mai rai , mai energici mai domoli, mai „dotati” sau nu uite ca pana la urma dupa 4 ani de zile si cu 15  dintre ai mei colegi chiar de 8 ani de zile  rasare dintr-o data un sentiment ciudat. Mda…am zis ca abia astept sa plec … sa ma duc si sa nu ma mai intorc insa „sangele apa nu se face” , iar prietenia ce ne leaga chiar a insemnat ceva pana la urma … iata si dovada:

De dimineata forfota mare de parca totul a luat sfarsit … a fost superb cu exceptia faptului ca a nins…adica totusi putea sa fie soare ca sa fim si mai fresh. Asadar clipa pozelor a trecut , am avut si baieti pe tocuri si fete in pantofi barbatesti, si sute de poze cu fiecare cu fiecare si injuraturi de la ceilalti din scoala ca troncaneam pe acolo, nu am avut un sigur lucru: chef de ore! Presupun ca o sa-mi fie tare dor de liceu cu toate ca ani de zile l-am urat si o sa-mi fie dor si de colegi ca pana la urma suntem o clasa unita care nu se da inlaturi de la nimic. Nu suntem nici pe departe perfecti si nici nu trebuie…suntem exact asa cum ar trebui sa fim …so… singurul lucru de care sunt curioasa pe mai departe e daca peste 10 ani o sa ma intreb cu „Am. : ei si noi de cand suntem prieteni?” ” Ac: de 25 de ani, mai stii cand nu te lasa maicata sa te joci cu mine?” :)) astazi s-a terminat cea mai epuizanta zi de la vacanta pana acum…so…next!

One response to “Later edit :Amintirile ne chinuiesc, amintirile ne rascolesc :))

  1. Imi amintesc cu mare placere de anii de liceu si mai ales de pozele, petrecerile si nazbatiile din ultimul an. Foarte faine pozele, dar mai ales insemnatatea lor, mai ales peste cativa ani buni.

Lasă un răspuns

