And that it is!

So…gata am ajuns la Bucuresti ….numai sunt decat 3 ore si gata … toti sunt ai mei…:P P.S.: Sim ai lav u si p restu’ asta fiind singurul mod in care stiu ca sigur o sa ma citesti si de firul de iarba nici gand …da promit o photosesion la cald din mijlocul evenimentului vorba vine:P

3,2,1 AND WISH Liver luck!

Later edit : Meciul a fost destul de ok adica din punctul meu de vedere a fost o atmosfera destul de buna. Nu , nu a iesit asa cum sperau toti , Liver e Liver pana la urma desi in prima repriza Unirea le-a tinut piept si chiar a avut norocul sa marcheze primul gol , moment in care lumea deja prindea sperante dupa care totul s-a naruit la golul lui Mascherano. Cormoranii au mai avut nevoie de vreo doua faze fixe si o „torpila” si gata scor final : 1-3 . Oricum pentru mine a fost ceva de neimaginat, desi planuisem cu mult inainte de cand s-a tras la sorti ca o sa ajung era cat pe ce sa numai realizez nimic si sa raman cam ca de obicei cu sperantele naruite.

Drumul catre stadion :

Dupa ce ne-am incurcat si am luat-o aiurea , dupa ce a inceput sa burniteze si a trebuit sa ne despartim , in statia de tramvai am reusit sa descoperim adevrata atmosfera facuta de microbistii infocati. Bineinteles ca unde erau muulti romani care nu scoteau nici pas a fost foarte tare sa vezi o mana de englezi , putin piliti cei drept care au cantat tot drumul din Crangasi si pana in Ghencea , care incercau mai degraba sa atraga lumea decat sa o indeparteze.

Ajunsi la stadion am descoperit ca nu avem voie cu aparate foto ce sa facem? Un prieten mai nebun si-a asumat raspunderea si cum camera era gen telefon ca era subtire si numai display am trecut :URA! binenteles ceea ce a urmat la intrarea echipelor pe stadion : o ploaie de blitzuri ! CICA ASA DE EFICIENT A FOST CONTROLUL!

Din nefericire multi dintre romani nu erau suporterii Urziceniului , erau doar suporteri de ocazie care nici nu se agitau prea mult ci doar se mai atentionau cu vorbe gen: „Uite-l pe Torres , a iesit la incalzire!” sau ” Cand ne-o luam decisiv de la Liverpool?” …  deci de cantat nu prea am cantat ca si asa eram o fata cam solitara in zona unde am stat.

Soldateii englezi:

Wow…asa a fost cand am vazut ce bine crescuti erau cei de la Liver in comparatie cu ai nostrii… mai ales la mijlocul terenului diferenta era vizibila:D numai spun ca am fost uimiti sa vedem in Gerard un barbat destul de impozant pe langa cel pe care il stiam de la tv.

S-a terminat?

Da … din nefericire nu am avut sansa sa scriem o pagina de istorie pentru fotbalul romanesc care este in declin de ceva vreme incoace si din care noroi doar Urziceniul mai scosese capul insa le-a venit si lor vremea sa fie ingropati in mocirla din Ghencea.

Cand o sa reusesc sa scot pozele o sa adaug cateva intr-o mica galerie!

Pe curand!

Lasă un răspuns

