….1….

In cele din urma nu o sa inteleg niciodata de ce trebuie sa gandesc din perspectiva celorlalti si nu din perspectiva mea. Un bun exemplu este dat de ceea ca am avut eu ca tema sau mai bine zis de invatat si anume despre eutanasiere din punct de vedere filozofic si aici as putea incepe sa adaug multe definitii care poate ca ajuta in lamurirea unor aspecte , dar cateodata te mai baga si in ceata. De exemplu sa dezbatem subiectul acesta! Tu ai fi de acord cu eutanasia ? Aici eu fac referire sa o aplici doar in cazul in care de exeplu un om sufera , are incapacitati care ii deterioreaza viata si nu aplicata fara dreptul de a si o cere. Banuiesc ca multa lume este contrariata de acest subiect, de ce sa acreditezi acest lucru. Pai filozofic vorbind as zice ca legea este universala din moment ce se aplica pentru toata lumea , deci eu zic ca acest lucru niciodata nu ar putea fi aplicat din cauza chestiei cu valorile morale religioase si asa mai departe. De exeplu ca sa vin cu ceva care mi se pare ok in treaba asta ar fi cu executiile celor din inchisoare prin spanzurare, pe scaunul electric etc de ce sa nu le oferi si posibilitatea unei morti mai putin brutale sa zicem…deci de  ce sa nu fii de acord cu eutanasierea? Mai ales daca doamne fereste ajugi sa fii o leguma…de ce daca ai drept la viata nu ai si drept la moarte? Poate suna stupid ca zici ca vrei sa te bucuri la nesfarsit de viata , dar uite ca niciodata nu stii unde se poate opri roata… Moartea e doar o scapare din suferinta cateodata si e si benefica ca nu te mai chinui nici pe tine si nici pe ceilalti … dar la lectia mea asta ar fi un lucru incorect ca cica nu trebuie sa gandesti decat pentru tine , ca ratiunea nu-ti permite sa te preocupi decat de fericirea ta si nu a celorlalti…sau ca iti permite sa faci ferict un numar maxim de persoane… Bazaconii pana la urma , fiecare gandeste cu inima, doar un om rece ar sta sa mediteze cum sa actioneze … deci si eutanasia vine tot pentru ca vrei sa indeplinesti un scop printr-un mijloc care ar deveni atat de bun…

3 responses to “….1….

  1. grele rau lucrurile ce le dezbati tu aici…
    te-am gasit cautand bloguri din focsani
    pentru ca sambata ajung la blogmeet focsani si vroiam sa vad cum stati cu blogosfera pe aici
    daca ai chef si vreme, mi-ar place sa ne vedem
    nu sa discutam despre eutanasie, ci despre onlineul nostru de toate zilele :))

  2. comentariul anterior imi aprtine
    doar ca sunt pe laptopul altcuiva, de unde inadvertenta 😀

  3. …si asta e un motiv sa emigrezi in Olanda 🙂 that’s why they are the smartest people in the world…

Lasă un răspuns

