Happy birthday for ur 1st year!

Yei! Astazi iti urez cel mai simplu „La multi ani!” asa cum esti si tu : simplu , fara prea multe neintelesuri si care dezbati sau prezinti chestii simple pe care toti le impartasesc sau din care toti suntem  conturati pur si simplu!

Ce a insemnat un an de blog? a insemnat experienta de a vedea reactiile celorlalti vis-a-vis de opiniile mele, vis-a-vis de ceea ce simt , vis-a-vis de ceea ce ma reprezinta pe mine pana la urma . A insemnat sa pot spune ce ma deranjeaza ori ce imi place, a fost ca un mini jurnal de viata cu fara prea referire la detaliile mele cele mai intime.  Consider ca este asa cum vreau sa fie si va evolua la fel, simplu , dupa bunul meu plac!

Voi incheia cu celebrul „Va iubesc si va respect!”


2 responses to “Happy birthday for ur 1st year!

  1. Si noi te iubim! Si iti vom fi alaturi si in anul ce urmeaza si in cel de dupaa si tot asa pana il inchizi 😀 daca il inchizi, daca nu iti ramanem fideli 😡
    si chiar te iubesc putz mic :X :*:*:*:* >:D<

  2. la mai multi iubita mea… si ia sa vedem ce o sa fie de azi intr`un an si cu noi si cu ei(blogushorii:)))….. ube maxim am spus pupi!!!

Lasă un răspuns

