About something …

Yep … ma acomodez cu isteria zilnica care ma asurzeste … e foarte frig … de o saptamana numai temperaturi cu minus , si ce temperaturi! Pai Doamne Doamne ce se intampla? -25 de grade? Eu credeam ca se vorbeste despre incalzirea globala si nu despre „racirea” globala…insa am si eu teorii care ar contrazice norma …

Am inceput sa cred cu desavarsire in mai vechile mele dorinte de a ma muta intr-o zona calda , unde sa fie mereu soare si atunci cand simti nevoia de a simti zapada sa poti sa te duci, sa te joci(pentru ca nimeni nu refuza o bulgareala) , sa o vezi , sa o simti si sa te intorci bineinteles….ma deprima albul necontenit si scartaitul  omatului dur , aspru … peisajul imi displace total…de aceea imi aduc aminte cu drag de iernile buclucase din copilarie, pentru iernile acelea erau frumoase, iar aerul infatil transforma gerul intr-un abur placut , acelea erau iernile  pe care le traiam intens:) … intens in sensul ca eram in stare sa imi dau si ultima suflare numai sa stau 10 minute in plus la derdelus … eh… astea sunt nostalgii…timpul in care ma petrec e mai rapid, mai dureros, mai fioros caci a inceput sa inspaimante o intreaga planeta…nimeni nu indrazneste sa-l infrunte , toti asteapta o licurire magica care sa schimbe ceea in ce ne-am transformat… suntem niste marionete vinovate de jocul atei pe care o inclinam in defavoarea noastra pentru ca noi nu stim cum sa ne facem zilele mai frumoase gandindu-ne la ce e mai rau uitand sa multumim pentru ce avem. Cineva zicea ca atunci cand vrei sa tinzi spre ascensiune fara a te simti jenat de pozitia ta actuala nu te uita in susul scarii, nu incerca sa te compari cu cei de acolo pentru ca mereu iti vei gasi cusur, uita-te in jos si spune ca esti mandru de ceea ce ai realizat si cum ai reusit sa ajungi mai sus , pe undeva spre sus. Asa am invatat eu sa fiu mai optimista , sa nu ma mai stresez de lumea din jur ; pe primul loc sunt eu, familia mea..restul sunt o poveste in care vreau sa fiu sau vor sa fie … eu sunt mai fericita , mai implinita si mai calma…ajung sa ma multumesc cu starea mea lenta care ma impinge spre o stare de bine si imi da putere de concentrare.

Ma simt asa cum vreau sa fiu…poate putin cam plictisita pentru starea mea energica , aproape exploziva care ar vrea mai mult ,dar care se limiteaza la cat e posibil momentan… si tine minte :” Constiinta mortii ne anima sa traim mai mult!”  P.Coelho

Lasă un răspuns

