De ieri si pana azi…

De ieri si pana azi am stat si-am meditat

De ieri si pana azi nimic nu s-a intamplat.

De ieri si pana azi iubesc

De ieri si pana azi,iar  am aflat  ca poate doar  de aceea mai  zambesc.

De ieri si pana azi m-am mai schimbat

De ieri si pana azi simt ca m-am maturizat;

De ieri si pana azi nu stiu daca m-am bucurat

De ieri si pana azi doar stiu ca parca din luna am picat.

De ieri si pana azi nu am facut nimic

De ieri si pana azi am fost un simplu om

Caci De ieri si pana azi simt ca nu m-am mai trezit

De ieri si pana azi, eu, iar m-am ratacit…

Lasă un răspuns

