Welcome 2010!

So…s-a dus 2009 cu surle si trambite cu un revelion asa si asa plin de „incomoditati” nu prea funny si nici nu cel mai frumos de pana acum. Insa se spune ca asa cum intrii in primul an asa va fi, eu zic ca am intrat cu dreptul insa in primele 2 minute am fost cam singura si cam nepupata ceea ce nu mi-a prea convenit. Eu… eu zic ca anul asta e decisiv pentru mine , sau ca anul asta mi se va schimba viata si imi doresc numai bine si ceilalti la fel de bine ! Sa fie OK si la bac ca doar suntem in 2010 deci si bacul sa fie de 10 , sa fie bucurie si sa imi bag mintile in cap si sa  imi fac ordine in capsorul meu prea plin de toate nebuniile.

Am facut ani la rand cu liste cu ceea ce vreau sa realizez sau nu pana mi-am dat seama ca sunt zadarnice si sa numai fac planuri dinainte ca important e prezentul nu trecutul si nici viitorul…singura chestie pe care mio doresc nu o planuiesc e sa iau bacul cu bine si daca s-ar putea  si admiterea la fac. pe care mi-o doresc … acestea fiind spuse va doresc un an mai bun , plin de fericire, sanatate si bucurii!:)>:D<

One response to “Welcome 2010!

  1. Sanatate si virtute, s`avem bani, s`avem ce…bea!:))

Lasă un răspuns

