Merry Christmas!

Craciun fericit ! asa cum se obisnuieste sa se spuna pe la noi:) ce cadouri ati primit sau ce ati daruit …  2 -3ponturi ianinte de a trece mosul vostru prin alte case ce mi-ar placea mie sa primesc sau ce as darui:

1. Astazi am vazut o narghilea super interesanta si deloc scumpa (80 ron), bun chiar si pentru cei care nu se ocupa cu asa ceva 😉

2. Pentru gagici intotdeauna ele vor fi surprinse chiar si de un simplu buchet de flori sau tot felul de seturi de lumanarele … chestii care au treaba cu acest sezon.

3. Pentru gagii :)) nu stiu, eu zic ca prind bine esarfele, puloverasele calduroase si simpatice sau de ce nu chiar o piesa de lenjerie intima pentru cei care ” isi permit” ca sa zic asa …sau un cesuletz ca sa il educi sa fie punctual …

4. Alta chestie interesanta mi s-ar parea un DVD  cu filmul preferat desi  tu ai aflat ca deja l-a downloadat de pe Torrente:))

NOT:::::::::::::::::::::;

1. GATA mi se pare ca s-a dus vremea animalutelor simpatice de plus, intr-adevar foarte frumoase , ochioase , dar cine isi mai doreste sa stranga la piept pisicuta aia mica si pufoasa care canta ( btw am uitat sa adaug pe lista cadourilor „perfecte” un animalut VIU …. care chiar poate sa iti atraga atentia).

2. Cd-uri cu tematica , adica colinde etc…sunt sigura ca iubitul sau iubita ta nu-l va mai agrea pe Hrusca din acel moment.

3. Spune nu produselor de ingrijire , aici, ma refer la creme… cel mai sensibil este vechiul si nedemodatul parfum care daca stii sa il alegi poate deveni , iata, un cadou perfect! yep…

4.  Ce nu mi-ar mai placea mie? Pai cred ca nu mi-ar placea sa vad pe cineva aparand  cu chestii copilaresti in primul rand, nu zic ca nu-mi place sa fiu copil dar …. e destul ca vine bunica cu asemea daruri, helauuu!!!!!!:)) Fara bibelouri, fara vaze, fara chestii de genul…:)) gen …:> …

Mi-a diparut toata atentia de la post , este difuzat concertul lui Banica de Craciun si chiar e tare show-ul …imi imaginez cum e live:X:X poate la anul daca continua traditia cine stie… v-am poopacit, va iubesc si va imbratisez cu cea mai mare caldura…Sarbatori fericite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

