In cautarea cui?

In aceste zile am tot citit blog-ul Andreei Raicum-am regasit astazi cum nu se poate mai bine…m-am regasit in putinele dar plinele cuvinte de acolo, si acolo se vorbeste despre neimplinirea morala, sufleteasca, materiala.

Ok , recunosc, nu am cum sa ma identific perfect deoarece cum am mai zis inca sunt un fie de iarba crud si nu am luat viata in piept sau in propriile maini, neputand fiind independenta la aceasta varsta , neputand spune ca am o cariera , ca am depasit o anumita etapa din viata si anume liceul, ca am situatie financiara voita sau nu. Insa da…asa e , toti sunt in cautarea permanenta a fericirii fara a sti sa o denumeasca sau daca a avut-o pe deplin vreo data , daca si-au dorit-o cu adevarat sau pe care doar au vanat-o lipsind din mijlocul ei pe deplin. Asa ma simt si eu , o fiinta pierduta care desi zice ca stie ce vrea e complet dezaxata, care traieste prin a-si amari singura viata doar pentru ca ma gandesc prea mult la maine uitand sa traiesc astazi, pentru ca plang prea mult pana la extrem in loc sa zambesc larg doar pentru ca afara ninge, pentru ca in ultima vreme sunt dominata de un negativism teribil care nu ma mai lasa sa fiu eu asa cum ma stiau cei dragi , schimbandu-mi starile la extrem , schimbandu-ma in rau …bine nu stiu pe cine a schimbat pesimismul in bine dar,  simt cum ma traumatizez singura zi de zi , zi de zi… uitand sa ma uit in jur la cei cu probleme reale , facand din ale mele sfarsitul  , uitand sa ma bucur de nimic…cine sunt si ce caut … caut orice ce m-ar satisface si cand cred ca s-a strigat bingo constat cu stupoare ca am ratat biletul la un numar, m-am bucurat prea devreme sau prea tarziu? Trebuia sa sper sau doar sa astept sa vina el la mine… concluzia e cam asa..fericirea ti-o faci singur , poti sa te simti bine oricum  , oriunde cu oricine atat cat vrei tu , pana atunci te plangi si pierzi clipe importante din viata tanguindu-te de fiecare refuz , de fiecare scama, de fiecare durere de cap . E just, maine uit , maine simt ca traiesc dupa care , iar ma pierd in desertul sperantelor .

Lasă un răspuns

