Beautifully Snow Flakes

Cum am inceput eu sa urasc zapada?

Se facea ca intr-o zi de 15 decembrie a inceput sa ninga…si ningea si ningea pana cand, a doua zi dis de dimineata cand m-am trezit zapada era multa multa si inalta pana la geam…ceea ce o facea insa sa displaca era asprimea gerului de afara si viscolul parsiv care se strecura prin orice crapatura. Brusc am inceput sa ma gandesc la cateii mei care, nefericitii, nu au custi ca niste caini normali din pricina taticutului meu, insensibil de altfel, care nu considera procurarea a 2 custi o necesitate… si cainii zgrbuliti in loc sa fie fericiti si jucausi ca alta data si eu…facandu-mi loc prin nametii pana deasupra genunchilor si pe alocuri pana dincolo de brau…cu apa calda pentru pasari (caci stau la casa si mai am si asemenea vietuitoare prin curte) … si cel mai nasol a fost cand am alunecat si eram sa ma fac  toata toata numai apa…si in loc sa ma bucur ca ceilalti colegi de vacanta , am constatat ca da! , sunt obligata sa ma trezesc dimineata pentru a face unele chestii deloc frumoase mai ales pe frigul asta, mai ales cand am un tata iresponsabil si deloc intelegator cu care de 3 zile ma cert incontinuu………………………..

momentan stau si ma gandesc ce sa fac…sa ma duc afara cu ceilalti la o bulgareala sau sa stau sa gatesc pentru tata? cred k am sa aleg prima varianta pentru a nu ma indispune pe ziua de astazi si pentru a ma simti bine macar 1 data in aceasta mirifica vacanta…

Si…urasc zapada…si o sa o urasc pana cand vor sosi cei 2 mult dragi mie…si apoi o voi iubii…ca intotdeauna , si voi sta ca un copil sa ma uit cum cad alene fulgi mari de zapada!:X:X:X:X:X:X:X

P.S. : inca astept sa vina mama… asa o sa rasuflu usurata!

P.S. (2) : maine seara vine deje!!!!!! hip hip ura!….insa …ma gandesc cam ce cadou as putea sa ii fac de craciunel…any ideas????;;)

Lasă un răspuns

