„ViINE Sarbatorile!”

Hm….lipsa mea din peisaj nu prea imi prinde bine intrucat nu am mai scris nimic de multicel…sa zicem ca incerc sa imi depasesc acele stari de depresie,bine o depresie mai lenta sau mai ciudata, asa , a la Alis:) , iar dupa o scurta analiza ca sa inchei o data si o data subiectul cu prietenii, am descoperit ca am 1 milion de amici care ma indragesc si-i indragesc la randul meu si ca numai 1-2-3  imi sunt  prieteni  si inteleg  si  acest lucru contribuind ca atare la legarea prieteniei noastre….si daca aveti prieteni si amici bineinteles ca aveti si voi cum sa faceti diferenta…. Citeam pe blogul Ancai Vamanu cat tare e la facultate si plus ca in fiecare zi primesc „fresh news” de la al meu ubitel…deci … abia astept. Si abia astept sa depasesc aceasta faza cu incercarea de a trai in trecut si sa incep promitator, sa imi fac curaj si sa ma redescopar…ah!…

Dar am  si o parte mai putin placuta :mi-am dat seama ca niciodata in acesti 4 ani de liceu nu am facut parte dintr-un colectiv…dezamagire, unicul cucavant ce imi trece prin minte acum,dar asta e realitatea si nici numai avem timp sa reabilitam nimic… imi pare rau imi faceam iluzii despre ce va fi mai departe si cum ne vom mai regasi noi..macar sa mergem la caterinca cu, colindul sau cu plugul…mda…chestii pe care de altfel nu prea le-am experimentat ci mai mult ni le-am imaginat o parte din noi…aia sentimentalistii…:)

„Vine sarbatorile!” asta e fraza care ne-a mai unit in ultima saptamana…si cica vin…dar unde e adorabila zapada…ca sa simti ca intr-adevar ca ceva se schimba(in afara de nedoritul si insuportabilul ger , teribil de altfel) , si ca vine Mosul…si sa stai zgribulit langa soba cu o cana de ciocolata calda sau cafea  sa te mai uiti din cand in cand pe geam cum ninge?  Sa simti ca esti in familie si sa fii iar copil , sa astepti cu nerabdare sa vezi ce apare sub brad si sa nu adormi pentru a -l vedea mosu care pana la urma te fenteaza si tot sfarsesti prin a te trezi abia in cea mai frumoasa  dimineata din an, bineinteles mult  mai fericit!:)Cred ca cel mai dor din toata copilaria de partea asta imi e cel mai cel ;si oare cui nu ii e? Acum in principiu asa cum vin asa trec , ba chiar nici numai stam in familie…si numai primim musafiri care ni se par extrem de plicticosi ci mergem pe unde putem in gasca … radem ca tampitii , ne umflam de bauturi alcoolice sau  nonalcoolice:)) si apoi acasa ca maine sa o luam de la capat!

M-am plictisit asa de tare incat stau si ma intreb ce m-ar putea multumi in acest moment:D oare ce?  Momentan am racit putin, miram-as ca e prima data din acest sezon deloc imbucurator  pentru sanatate cu toata abureala asta cu gripa porcina, apropo peste 2 -3 ani  pe ce pariati  ovina sau cabalina? :)) in fine sper totusi sa ajung cu servetele drept accesorii obligatorii…si mai sper sa fiu destul de fresh intre 22-7 ianuarie, sa am noroc la stiu eu ce si sa vina mamii si sa reusesc sa ma gandesc in timp util ce cadou sa -i iau lui mon amour :)) si nu in ultimul rand sa pap o ciorba de vacutza numai buna facuta de mama … pe care o astept sa vina o data si o data sa ma hraneasca bine pentru ca „pierd calorii ” vazand cu ochii:) si sa vina si Mada a mea ca mi-e tare dor de ea .,ca fluturasii, …pana cand vine mosul nuj dar garantez ca timpul o sa treaca pe neobsevate asa cum s-a intamplat si se intampla… va iubesc pe toti desi voi nu ma iubiti pe mine…si….a…cred k o sa primesc in curand o diploma ceva pentru cea mai pupacioasa fata! …yeyyeye…bbye!

One response to “„ViINE Sarbatorile!”

  1. De-ar veni zapada si vacanta mai repede, as simti mai mult ca e iarna si vine Craciunul. Pana de Craciun, poate vine si zapada.

Lasă un răspuns

