zi – conjunctie intre ieri si maine …

Ca a fost ieri iti aduci aminte si ca e azi pentru ca traiesti, dar traiestdoar pentru azi sau pentru maine? Asta in mod cert daca stii ce vine maine sau daca mai vine maine…

🙂 Deci razna o iei usor , de ce? cum faci treaba asta aparent complicata , practic facila? Va spun eu nu stiu si nici nu am raspuns dar cred ca incet o iau razna …sau defapt cred ca stiu de ce …pentru ca gandesc prea mult si traiesc prea putin, pentru ca ma zbat prea mult si obtin prea putin, pentru ca nu am ambitie si plang prea des…:))pentru ca nu exista fiinta mai plangacioasa ca mine, pentru ca nu ma calmeaza nimeni si pentru ca invinovatesc pentru toate in mare parte. Cateodata am nevoie de razbunare, dar nu ma lasa nici atunci, nu am pe nimeni aproape de care sa ma agat , dar totusi multi zic ca fac multe , nu ma mai pot controla … oare sa fie doar vina mea? Numai comunic… tot din vina mea? Ma inchid in mine … tot din vina mea? Nu o am alaturi in perioada aceasta nici pe mama si nu il am nici pe el…in cine sa mai am incredere? Mai bine ma duc sa plang 🙂

One response to “zi – conjunctie intre ieri si maine …

  1. Da’ nu mai plange bree!! Wtf? suntem doua emo-kidice? Si cica nu ai pe nimeni aproape, da’ io sunt si am fost mereu la cativa metri.. si nu mai fi asa egoista sa tii totul pentru tine, mai imparte si cu altii… stii ca eu te iubesc, nu?

Lasă un răspuns

