Merita sau nu?

Pe zi ce trece ma gandesc la starea de high dupa folosirea drogurilor…ma interesasem din curiozitate cum si de unde as putea sa procur  ecstasy sau marijuana crezand ca au cam aceleasi efecte si citind despre acestea evident dupa net.  Efectele sunt similare depinzand de doza sau de cat de bun , concentrat . etc este drogul. Nu de multe ori am vazut persoane sub efectul marijuanei … am tot vrut sa incerc insa cand aveam ocazia ezitam; in timp mi-am dat seama ca nu are rost sa o fac doar pentru a ma ameti si atat…am stat alaturi de o persoana care , desi in ciuda spuselor ca mary jane nu da dependenta , acea persoana ajunsese sa nu reziste o zi fara un joint. Am  cautat alaturi de ei locuri si zone unde intalneai oameni sub influenta cocainei, heroinei si asa mai departe. De la modul cum aratau , unde stateau pentru a-si lua dozele mult dorite sau cum se purtau m-au ingrozit si m-au facut sa ma gandesc ca uneori e bine sa pari vesnicul „batran” cicalitor al gastii si sa nu cazi tentatiei… adica ceea ce m-a determinat sa nu fumez  sau sa iau ceva si mai tare au fost tocmai amicii mei care ore intregi din zi aveau halucinatii si traiau intr-o lume aparent fericita dar neinchipuibil de mizerabila. Asta a fost de demult  … au trecut ceva ani de atunci , iar acum ma gandeam cat as incerca si nu am cum … ce ma duce sa fac asta ? curiozitatea mai ales ca acum numai am aceeasi varsta de atunci si percep altfel totul…insa inca mai astept ziua care sa merite sa fac asemenea chestii… de ce sa ajung sa ma droghez saptamanal pentru absolut nimic? Mai bine savurez o tigara normala…tutun…decat putina iarba.

Ecstasy-ul … mi-am pierdut curajul, numai vreau! E ilegal…ma rog si marijuana e ilegala, dar spre deosebire de iarba pe care o fumezi pur si simplu , ext se ingereaza si ramane in organism pana la 4-5 luni si daca se intampla sa se afle pedeapsa este intre 6 luni si 2 ani… o nimica toata!

Asa ca  o sa mai dureze ceva timp pana imi fac curaj si pana o sa ma loves de ceva ce va face sa merite acele ore. A…si cica daca cosnsumi cand esti deprimat exista 90% sanse sa mai iei si a 2-a oara si sti ce urmeaza … cel mai bine e sa fi cat mai relaxat posibil si:  Eurik!

Lasă un răspuns

