Abureala ….

So..  canicula incepe sa se dezlantuie, cod galben la extreme  ( adica ploi sau caldura cat cuprinde) , exursii, vacante , concedii… etc  cum ar zice o prietena ” de toate fara numar exclusa eu”… an fara nimic… a trecut repede si fara nicio chestie care sa imi reaminteasca de ceva anume…poate doar de faptul ca am implinit 18 ani..dar oricum e ca si cum nu i-as avea pt ca oricum nu am prezentat nici un avantaj . Speram ca o data cu vara multe din planuri si „promisiuni” sa devina si reale, cred ca de aici se trage si vorba:”numai fa planuri dinainte ca tiganu’ ” (no offense) insa dupa cum ai vazut toate ofurile mele sunt pricinuite de plictiseala si neviata ca sa zic asa:D…toti din jur , adica aproape toti nu chiar toti pleaca ba la munte ba la mare ..ba la rude… numai acasa sa nu fie … mai e o luna pana se duce dracu’ si ultima mea vancata de liceeana :)) fara sperante de a face ultima suta de metri raza de speranta catre victorie:)…

Cum combatem canicula si statul acasa …? pai in cazul meu multa apa  cu gheata …multi pepeni musai reci, seminte din belsug si multumesc mama pentru net = filme , seriale, jocuri. Ultima saptamana cel putin pot sa o numesc „maraton de filme”… si pentru a ma destinde bineinteles ca am cautat numai comedii …combinate dar sa aiba tenta de asa ceva macar sa zambim… ca da exemplu’ Ice age 3, 17 again, The Hangover, Ghost of girlfriend past = toate comedii si animatia…ma rog foarte dragute si deloc boring 🙂 .

Sunt nebuna rau , probabil varsta e de vina, sau ceea ce am in cap , sau nu stiu nici eu…de curand ma pasioneaza astrologia, si chestii legate de genul ca si cum deodata m-ar interesa ceea ce mi-e si cu destinul asta… azi imi citeam singura in palma de pana si  mama facea caterinca… deci ce sa mai … statul degeaba , si caldura nu fac casa buna cel putin pentru mine . A si am uitat de miscare si dusuri reci desi stiu ca nu sunt benefice… enjoy this summer :))=)) eu am savurat-o la maxim…hai ca v-am poopat dar nu inainte de a va da o melodica care mie imi place si ma relax si cum as vrea eu sa fie  ” brown eyes” si nu ” blue eyes” so:

Vara trecuta imi spuneai ca sunt valul ce il asteptai! Si ploua ploua ploua peste inima mea, un rau de lacrimi ramane in urma ” mea” :))

One response to “Abureala ….

  1. 1.Pastrezi si mie filmele plss: :D:D
    2. Incep si eu sa devin obsedata de ceva, si anume, ocult, spiritsm, etc 😀 dar ma rog, trece, e doar pe moment iar cum nu am nimic altceva de facut via! 😀
    3. Ma plictisesc de mor acileasa si mai am de stat o gramada .. mor 8-|
    4. Mi’e dor de voi.. 😦
    5. Te iubesc :X
    6. Bbye putz mic :*:*:*>:D:D:D<:X:X:X

Lasă un răspuns

