„Viata si acordeoane”

De cate ori te-a incercat in ultima vreme un gand nebun de a pleca unde vezi cu ochii fara sa iti mai pese de cei de langa tine sau chiar de tine insati? Doamne cat nu as da sa plec asa … oriunde , bine nu chiar oriunde sa ma duc departe, departe macar cateva zile sa fiu doar eu cu mine sa ma distrez sa ma relaxez …sa ma debarasez de tot… sa descopar frumusetea zilelor noastre…

Ma gandeam cum ar fi sa plecam cu , cortul cateva zile la munte intrebarea e : chiar o sa rezist? la cat de sandi sunt nu prea cred …  sansele sunt sa ma descurc 2 zile si bye:)) … abia astept sa incep scoala… chiar daca nu am masina probabil o sa fie primul lucru realizat si destul de important de dupa majorat, in consecinta carnetul reprezinta un lucru benefic…ce mai sper si ce am mai facut? pai pierd timpul pe la pc si prin orasel degeaba  doar doar sa cheltui banii lu mamica si sa … sa ma plictisesc … nu stiu unde o sa ma duca starea asta cert e ca o sa trebuiasca sa cobor si eu prin vreo gara… asa… de vrut? vreau multe … nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin… pai : cum am mai zis vreau sa ma duc undeva si vreau sa-mi fac prieteni noi dar pe cine? … in afara de D.  nu prea pot sa ma bizui pe nimeni… stiti reclama aia de la Bergenbier? tare… adevaru’ e ca nustiu unde i-am pierdut pe acei prieteni sau cat m-am mintit de una singura?… pai G. pleaca in frumoasa Italia ne paraseste probabil pentru toata vacanta, A. pai A. ramane singura cu care o sa ma consolez si la anu’ si apoi o sa ne ducem si noi departe departe apoi.. S.  mititica de ea S. ma suna aproape zilnic dar nesimtita de mine e busy mereu cand S. are nevoie de mine… si mai ramne… M. care pleaca si cu care desi aveam cea mai stransa relatie de prietenie tocmai cu ea s-au racit cel mai mult sa o inteleg sau nu? e vina mea sau a ei? eu am ramas la fel … ea s-a schimbat? Deci pot numara pe degete persoanele la care pot apela… restul sunt „prietene de sezon” sau ” prietene de weekend” ceva de genul… ofule … ma consum aici in timp ce prin cap imi zboara mii de ganduri incat mi se zbate ochiul si sughit de o sa-mi inghit limba…

Vreau sa mor nebuna ,sa fiu nebuna…of ..nici eu nu cred ce zic , dar sa mai si fac asta?:))  In rest doar love ,sex & magic! Hai , va iubesc si va respect!

7 responses to “„Viata si acordeoane”

  1. Castelul Viselor

    Vrei sa faci parte din basmele de la munte? Vino la Castel! 🙂

  2. da asa`i….S. te suna si tu ocupata….mi dor de tine:-:D<:*

  3. da asa`i….S. te suna si tu ocupata….mi dor de tine:-:D<:*…

  4. bai asta e prost…. nu`mi da tot comuX(

  5. da asa`i….S. te suna si tu ocupata….mi dor de tine:-:D<:*……

  6. da asa`i….S. te suna si tu ocupata….mi dor de tine:-:D<

  7. bai tu ai limitare de text>:P si eu am atatea sa iti zic… iti las pe mess:))

Lasă un răspuns

