Curaj?

Aham…tocmai am incercat sa-mi depasesc una dintre temererile mele sa zicem…si anume…stiti ca am mai zis ca numai pot viziona filme horror si nici nu-mi mai plac spre deosebire de ce se intampla odinioara… ei bine acum mi-am facut curaj sau sa zic mai bine ca am crezut ca asa depasesc momentul luand un film de groaza ( One missed call)… si m-am uitat…bineinteles nu l-am terminat deoarece mi s-a parut neinteresant, dar desi aveam acel sentiment de frica nimic nu m-a oprit din a-l vedea…

Mai de demult horrorurile erau preferatele mele ..toata ziua , noaptea ca era frumos afara sau nu , nu conta…acestea erau primele pe lista asta pana intr-o zi (defapt) noapte cand am inceput sa am cosmaruri in adevaratul sens al cuvantului si nu doar vise prostesti urate… am crezut ca nu are nicio legatura insa de cate ori vizionam cate un film…din cauza sperieturii si a fricii din momentul in care aminteam de „Acel cosmar” asta se intampla iar si iar…si iar… seara daca eram singura aveam impresia ca ma urmareste cineva … ma intorceam si parca tot simteam ceva care nu ma slabeste din urma… si cosmarurile au revenit…de atunci nu suport acel feeling pe care il am numai daca vad genul filmului … stiu ca poate totul a fost si este in imaginatia mea …dar atunci cand inima o ia razna ce sa mai gandesti … pur si simplu te lasi purtat in  bataia vantului…

Chestia asta ca m-am uitat la acest film…nici nu m-a intarit, dar nici nu mi-a provocat teama mare…pur si simplu am vazut o parte din el si atat…acum am un tremur in suflet dar nu mi-e frica si asta e cel mai important si daca nu o sa ma gandessc la asta ca la ceva extrem de negativ si o sa fiu optimista atunci o sa fie bine cred eu… trebuie sa invat sa-mi depasesc propriile limite si propriile temeri … trebuie si pot!

Lasă un răspuns

