Eu si politica:)

Deci asa cum imi propusesem am ajuns ieri la vot, tocmai ce am implinit 18 ani si vroiam sa profit de statutul meu de majora astfel incat cred k este foarte important sa dai 10 min din timpul tau pentru viitorul tau!… astazi am vazut rezultatele(PSD=30.82%, PD-L =29.30%, PNL =14.53, UDMR-9.03%, PRM=8.72%, EBA = 4.22%, PNCTD=1.46%,Pavel Abraham-1.02%, FCR=0.46%) si ma bucur ca acel partid cu care am votat si-a indeplinit scopul … nu pot spune ca am votat pentru ceea ce sustin ei neaparat, dar stiti se mai tine cont si de simpatii si de la ce te poti astepta de la „ei” pentru ca multi bantuie scena politica de ceva timp , prin urmare masca electorala o sa cada la „12 noaptea”…

Apoi  sa mai zic ceva , deci am vazut la apropo tv ieri , „disputa” dintre Crin Antonescu si Elena Udrea, Acest Crin Antonescu dadea cu tarana si arunca in stanga si in dreapta „complimente” celor care au facut „doamne din toate pipitele (si aici ma refer la Elena Basescu si Elena Udrea in principal) si ca noi „ne-am uitat veteranii de razboi”…fara suparare…cu tot respectul pentru veteranii de razboi care s-au sacrificat pentru noi, dar ei reprezinta trcutul, cei care au ajutat , cei care au facut istorie…dar atat…viitorul este  cel ce prezita interes , dar trebuie sa atingem in fiecare campanie puncte sensibile care aduc vechi probleme in fata…eu una ma gandesc numai si numai viitor caci  ceva ce a fost facut, astazi nu poate fi decat laudat sau regretat . Nu am urmarit indeaproape campania de pana acum dar un lucru e cert pentru mine : cu siguranta nu o sa optez pentru acest domn Antonescu la prezidentiale pentru ca oricum mi se parea si inainte ca nu are stofa de a fi primul om in stat (nu ca Base ar fi mult mai sus) dar totusi , nu am nici un argument care sa-mi dezminta opinia…si oricum e dreptul meu la vot asa ca…

Doamna Udrea a ripostat…eu in locul ei nici nu ma simteam…si un adevarat domn poate sa loveasca in problemele politice ale doamnelor si ceea ce fac in aceasta privinta nu sa jicneasca pe fata… dar sa revin…nu pot  spune ca Udrea ar fi cine stie cine dar totusi , de cand a intrat ca ministru  al turismului parca parca am  mai auzit cate ceva , ceva planuri, cateva care au inceput sa fie puse in aplicatie… ca o fi cheltuit prea mult din banii bugetului ca nu…oricum si restu au  facut aceleasi lucruri dar nu am auzit mare lucru… si bravo ei de pipita stiti vorba aia” cat e la putere , ciocul mic!” si apoi …cine poate sa conteste functia? nimeni la urma urmei cam toti sunt alesi pe seama noastra…ca se mai fraudeaza alegerile asta e partea a 2-a …totusi avem dreptul la vot si la opinie… credeti ca le pasa asa mult lu’ Geoana de ex  ca i se zice „prostanacul”? sau ca lu Base i se zice „Golden slitz”, sau lui Boc ca e facut pitic zilnic? si lista continua ….. nu!degeaba va consumati voi atat pentru ca tot ei iau banii, tot ei hotarasc viitorul tarii, tot ei au functia, tot ei au fost alesi de noi …asa ca „socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ” … ganditi-va bine pe cine votati inainte de a pune stampila doar pentru a face act de prezenta la vot!Felicitari celor care au votat, restu nu merita sa zica nimic , atata vreme cat nu pot sa iei „taurul de coarne” stai si priveste din public ,si atat:).

Va iubesc si va respect! ps…oarecesubiectemaimergdezbatute?sufar,suntinpanadeidei:))

Lasă un răspuns

