Astazi imi fac de cap…mi-am adus aminte de RMA

mAI deci dupa o saptamana in care ma durut mai mult sau mai putin spus in  dos de al meu blog…defapt sila era prea mare …astazi imi fac de cap…ma intreb cate postari pot sa bag intr-o zi , o sa imi bat propriul record. Daca umblu „haihui” uite ca nu mai vazui:)) ce este nou si stire buna…pai cum sa nu stiu eu ca week-endul asta  au fost Romanian Music Awards…pe intelesul tuturor premiile muzicii romanesti… gasii eu pe blogul lu zatz ( http://zatz.wordpress.com ) o parte din castigatori … bineinteles… ceea ce este la teveu e dat draq deci avem succesuri:D

Am cautat si nominalizarie si ca sa elaborez o sa le dau si pe alea la anumite categorii cum ar fi:

Best Album:

AKCENT – Fără Lacrimi
ANIMAL X – Sâmbure de drac
BLAXY GIRLS – If you feel my love
PUYA – Românisme Partea 1
SMILEY – În Lipsa Mea

si castigatorul a fost: Smiley ….bai mie una nu imi place de nicio culoare , recunosc ca am ascultat simplu la greu cand eram si eu mai mica:P , dar melodiile astea lui Smiley nu imi zic nimic…si nici nu il prinde prea bine stilu cred…puii mei nu-mi place…bleah! next!

Best Dance:

AKCENT – That’s My Name
DAVID DEEJAY – Nasty Dream
INNA – Hot
NICK KAMARERA & DEEPSIDE DJ’S – Beautiful Days
PLAY & WIN – Slow Motion

And the winner is:  Inna – hot

Anul asta cluburile si discotecile au fost luate cu asalt de muzica”dance” …si formatii nenumarate …pacat ca toate ,elodiile suna cam la fel..oricum…nu merita ea…sorry draga:D

Best female: Andreea Banica – asa cum ne-am cam obisnuit:) oricum inna saraca e singura new restu’: veterane, dar pacat :iar le-a suflat Andreutza premiul….

Best group: belea mare zic eu…au castigat DJ Project…si ei veterani…dar au fost nominalizate Blaxy Girls …la aceast categorie…mai …au ajuns ele , fetele, peste trupe consacrate doar ca sa ragaie pe scena? urat!

Best hip-hop : Puya -undeva in Balcani din:

Best Hip-Hop:

BITZA ft. RAKU & FAIBO X – Sufletul Oraşului
PARAZITII – De ziua ta
PUYA – Undeva-n Balkani
SCANTEIE, BITZA & CEDRY2K – Ne-am pierdut nemurirea

Ma exasperat melodia asta…o fi incercat el Puya ceva cu genu asta  da mie una nu mi place:D … revino-ti nene…stiu k poti mai mult de atat ; cat despre nominalizati no comm si jos palaria…cred ca melodia asta era cea mai slabutza:D

Best live : Mandinga …hmm iar au ratat Parazitii:(

Best male : Alex – doar ea… (nu-i nimic …e bine si asa nu avem de unde alege:)) )

Best new act: invazia …dar castigatoare a fost Inna again…cred k meritau Play and Win…nujt de ce:D

Best pop : Laurentiu Duta: Visator ….mai mai cand aud melodia asta mi se ridica parul…tot respectul pentru ce a facut el pana nu demult in industria muzicala…dar nu , nu , nu si nu!:))


Best Rock:

BLAXY GIRLS – If you feel my love
DIRECŢIA 5 – În nici un caz
Keo – Falling High
SPIN – Amintirea ta
ZERO – Sunny Days

Blaxy Girls …mda…asta categorie grea…zatz zice: daca si astea mai canta rock atunci AC/DC ce mai fac?:)) asa e draga te sustin pana in panzele de ce culoare vrei u:))….frate asta e rock? doamne…mai fetitelor shht! ca daca ne aud altii…numai concerteaza nimeni la noi in Romania:)

Best song : Akcent- sTay with me – no comm..mi-a ajuns:)) ce a fost a fost …ce e in trecut ramane in trecut:D

Best video: Andreea Banica -Le ri ra…mai simpatic videoclipul ei…merge ..doar nu vroiati sa castige gasca lui Moga cu: „aM  Bani de dat”

best DJ: Nick KAMARERA – Beautiful days

aiurea…in fine nexxxtt:))

Best website: http://www.trupazero.net – cred si eu …la cata reclama le face Marutaa…oricum imi plac baietii…

Premii speciale au luat:

Voltaj, Iris , Radio Romania, Sensor , Inna , Play and win si Claudia Cream…asta a fost … la anul …sper sa avem macar 2 castigatori pe merit si nu pe „audiente”:D




3 responses to “Astazi imi fac de cap…mi-am adus aminte de RMA

  1. Crezi ca Sensor a luat premiu pentru Best Sound datorita audientelor?

  2. collateralvictim

    Nu…clar nu …da cred k asta e unu din putinele cazuri 1, 2 care mda…dar restu? tie chiar iti plac cei care au castigat? 😀 (nu ma refer la toti …dar majoritatea)…eu cred k , calitatea muzicii romanesti este chiar foarte proasta…my opinion…

  3. This blog’s really quite intersting.. Thankyou 🙂

Lasă un răspuns

