La multi copilului din tine!

Nu o sa incep sa filozofez insa am zis ca e frumos pentru mine si pentru voi sa va urez sa aveti parte ce cea mai zambitoare zi din an, sa va atarnati zambetele de urechi si sa iesiti cu ele sub soare … eu am tipat azi k numai sunt copil ( fiind primul meu 1 iunie de „majora”) , dar la ce bun…cand am sosit acasa ai mei mi-au zis ca tot copilul lor sunt …deci prin urmare s-a lasat cu „La multi ani!”… nice nice…dar spre surprinderea mea…copilul meu a uitat sa-si sarbatoreasca „ziua” asa cum o facea … va iubesc si va respect! Happy  june first !:))

Lasă un răspuns

