Vreme extrema…si moda …cu intarziere:)

Deci astazi incep prin a spune ca nu stiu cum s-a putut produce o asemenea schimbare de clima in ultimii 2 ani..pe aci pe la noi…de la primaberi ploioase la zapada … de la temperaturi normale de 20 si ceva de grade …la temperaturi de vara, canicula nene…si tot asa…saptamana trecuta fusei la munte …soare cald si bine in prima zi dupa care un frig aspru si-a facut simtit prezenta fara pic de rusine…lasand stirb si soarele care … isi arata si el un coltisor acolo:P…ca tot radeam de numele localitatii Fundata:D:))mare mi-a fost mirarea sa vad ca de ieri si pana azi stratul de zapada masoara nici mai mult nici mai putin decat 16 cm:)…pai bravo … mai lume eu ma terifiez … daca in asa scurt timp s-a produs asemenea schimbare … pai oare cand o sa am 60 de ani o sa ma trezesc k Romania a devenit Haway? :-??


Si ca tot avem parte de vreme calduroasa…de iti vine sa transformi strazile in stranduri si  sa umbli in tinuta lu’ Adam si Eva ca  mai bine nu s-ar putea:)) ma gandii eu sa va relatez p aici ceea ce am citit despre tendintele costumaselor de baie din vara asta:)…si ca zic ceva: nu-mi place!…deci nu se mai poarta costumele din 2 piese…nu se mai poarta culorile (sau nu se mai pune accent pe ele)… imi place ca se poarta palariile in continuare …nu ca nu ar da bn un costum intreg..intr-adevar ajuta sa acoperim ceea nu vrem la vedere…dar bronzul? doar de aia stam si ne prajim la soare vara de vara… anul acesta se poarta accesoriile …din belsug:)) metalice , opulante… sa se vada cat mai bine …si se mai poarta si inele cu pietre mari…dupa buzunar…si sa nu uitam de pareo…insa..eu ma intreb…cam cat de comod este sa te duci atat de accesorizat la plaja?:D eu una sunt adepta relaxarii … so intelegeti voi:)…cat despre tendinte…frate mai bine la nudisti si gata!:)) pe tine te-ar tine?

Va iubesc si va respect!

Lasă un răspuns

