Home again…

Dupa trei zile de petrecut…de mers in sexcursie si bachet alea alea..am ajuns acasa…acasa unde e cald si bine..dar unde e plictieala..si unde numai sunt cu D. care sa ma pupaceasca si sa ma alinte totata ziulica…

Toate bune si frumoase…ce-i drept n-am trecut prin nimic…care sa ma lase cu gura cascata sau care sa-mi dea palpitatii…cand veni vremea sa intru la Bran in tunelul groazei…imi era prea rau ca sa am curaj sa ma aventurez…inca o data mi-am dat seama k imi place atat de mult la munte si ca nu l-as da pe mare nici acum…aer curat..plimbari, relaxare totala…e bine..chiar aveam nevoie sa stau putin inconjurata de verdeee….mullt verde..si sa scap de monotonie si de caldura orasului:) a fost fain si cam atat…chestia a fost k am vizitat mai mult de cat ne asteptam..si acum dupa 12 ore de somn tot ma simt de parca am fost batuta:))…drumul a fost lung si obositor…dar funny… cand am ajuns …nu parea cine stie ce…dar knd am vazut ce ne astepta dincolo de cladirea unde era restaurantul si receptia a fost „wow”…aia da ..partea care ne-a lasat cu gura cascata:)) …deci chiar daca fac reclama in Bran , satul de vancata Holiday sau ceva de genul…conditii de invidiat…plus ca…si zona e foarte frumoasa..si accesibila:) mai multe detalii pe:  http://www.selectholiday.ro/

Lasă un răspuns

