Eurovision 2009 – part 2

Aseara am ramas impresionata….adica dupa ce s-a facut atata si atata tam-tam …prima declaratie a lui Dan Manoliu (cel care se ocupa an de an cu Eurovisionul de la noi) a fost : ” Asta ne e valoarea!”….adica mai nene….cum inainte ridici omul pe cele mai inalte culmi…pe cel mai ales piedestal…si ca o fi si ca o pati…si apoi? Nu stiu, dar asta e inca o dovada de ipocrizie crasa ” a la Romania”…oricum…singurul lucru pe care l-a dovedit Elena …e ca intr-adevar are calitati vocale…si…cam atat…nu mi s-a parut sa treaca de ecran…sa transmita…pur si simplu a fost  o manea mai slefuita:)) … si…stupiza: „The balkan girls” , „cu piesa aceasta sigur vom lua puncte de la vecini” …si Bulgaria? si Ungaria? …ce fac? astea mici din coasta noastra …numai stiu Ucraina …da nici ea nu cred k ne-a punctat…macar 1 mic acolo:))…oricum…am sa va spun ca preferatii mei…au fost Norvegia , Islanda si Portugalia:) pana anul viitor…ramanen cu gustul amar al pierzaniei…Va iubesc si va respect!

One response to “Eurovision 2009 – part 2

  1. Desdemona

    Micutul meu Lestat! :X:X Vreau si eu sa cant la vioara asa ca el :> :))

Lasă un răspuns

