Leapsa…100 de lucruri despre mine:)

1. Sunt cea mai de treaba fata din lume.

2. Cine stie sa pastreze secrete mai bine decat mine?

3. Iubesc si sunt iubita (la maxim:))=)) )

4. Urasc sa fiu mintita

5. Urasc sa fiu pe locul 2

6. Imi place sa nu fiu in centrul atentie, dar imi place sa atrag atentia (Giz…cine ma mai intelege?)

7. Nu am multi prieteni

8.Nu am incredere decat in 2 persoane…

9. Imi place sa ma ciuf cu Simi si sa ma ubicesc cu ea

10. Imi place sa fac poze… uf…non stop daca s-ar putea

11. Imi place literatura

12.Ador filme de orice gen mai putin Horror-urile , nu gasesc nimic interesant la ele.

13. Ador sa dansez Muzik e viata mea …yeyeye:)

14. Ador sa lenevesc

15.Ador sa ma trezesc si sa ma pierd in aroma unei cafele bune

16. As sta cu ubirea mea 10 ani fara sa ma misc si sa vb si nu m-as plictisi:) cine stie cunoaste btw

17. Ador sa ma plimb

18 . Mi-e dor sa ma plimb cu bicicleta

19. Imi sa rad , de aia ceilalti zic k rad cel mai mult dintre toti…

20. Ma enervez repede

21. Ma panichez destul de repede

22. Plang imediat

23. Adorm in 2 secunde , problema e cu trezitul

24. Ador ciocolata, tot ce tine de ciocolata

25. Ador Coca- Cola…my baby…nu se poate fara ea;)

26. Urasc pitzipoancele proaste care se baga in  seama de aiurea

27. Urasc cocalarii /itele care umbla cu telefoane urland manele…si altele …de aia s-a inventat hands-free-ul LUME!:))

28. Imi place sa vorbesc…cand incep nu ma mai opresc

29. Imi place sa ascult orice gen de muzica mai putin mai sus numitul

30. Imi place sa stau cu orele sa ma balacesc…

31. Imi place sa  stau singura deseori sa ma linistesc

32. Urasc matematica si urasc proful de mate:D

33. Urasc sa mi se impuna ceva

34. Urasc sa iau decizii… care sa includa si alte persoane

35. Urasc oamenii invidiosi

36. Urasc oamenii prosti (cum urasc mancarea de post)

37. Imi place sa vizitez cat mai multe chestii noi

38. Vreau sa practic sporturi extreme

39. Sper sa realizez ce mi-am propus:D…e o chestie tare ciudata in capul meu…aduceti lanterne ..ca sa luminati!:))

40. Imi place sa joc Poker

41. Imi place sa joc biliard….

42. Imi place ca sunt singura fata din gashk chiar daca ma deranjeaza uneori

43. Urasc tiganii ( nu pe toti majoritatea care nu sunt oameni)

44. Imi place sa stau in oglinda..sa ma uit asa degeaba:D:))

45. Imi place sa-l necajesc pe Deje:))

46. Imi place sa primesc complimente da nu in exces

47. nU imi place sa ma imbrac in roz din cap pana in picioare…

48. Nu imi place sa ma imbrac la fel ca ceilalti chiar dak nu-mi iese uneori

49. Nu imi pasa de ce vb lumea

50. Incerc sa ma las de fumat

51. Vreau sa ma imbat…ca de ziua mea…nu am facut-o …si numai stiu cum e 😀

52. Imi  place sa fiu eu

53. Nu imi place sa pup lumea in fund

54. Nu imi place sa fac complimente gratuit

55. iMI place sa daruiesc ( nu ca nu imi place sa si primesc:P)

56. Imi place sa ascult

57. Imi place curcubeul, ma ” revergoreaza”:))

58. Imi place sa barfesc cu fetele la o „petrecere ” mica mica mica:):D asa numai intre noi:)

59. Cand facem una?

60. Imi plac animalele, le ador pe toate:D

61. M-am batut cu lumea pentru animale…uff..si cate si mai cate

62. Regret ca n-am fost mai „zglobie”

63. Regret ca nu pot spune chiar tot ce ma deranjeaza….

64. Lumea spune ca am prea mult bun simtz

65. Lumea spune ca sunt frumoasa…oare?:D

66. Imi vine cateodata sa ma joc cu aia micii…

67. AAAaaa… am uitat …ador copiii…>:D<….

68. Imi place sa-mi refac manichiura .. obsesiv:D chiar

69. Sunt bruneta cu ochi caprui…;;)

70. Lumea spune ca sunt buzata…nu inteleg de ce …sunt „Buzuca”?:)

71. Nu-mi place sa stau pe mess….

72. Maine dau teza..la romana..si eu acum ce fac?:D nusht nimic:))

73. imi place sa pastrez lucruri vechi..am  o multime de porcarii

74. Imi place sa cunosc lume noua desi la inceput sunt timida:D cred eu

75. Desi nociv , ador Mc-ul…

76.Nu-mi plac parfumurile dulci

77. Ador dermatograful, nusht ce m-as face fara el

78. Imi plac tocurile, inca ma tin bine de ele sa nu ma scape:)

79. De ce …are o anumita „lume”:)) ceva anume cu je?

80. Am pusculitza si chiar economisesc

82. Imi plac lumanaricile

83. Imi plac snitzelele….

84. Fac cele mai bune paste:D:)) asa zic eu…si as manca zilnic nu k m-ar deranja:)

85. Nu mananc orice

86.  Nu mananc dupa nimeni ,de la aproape nimeni decat de la mama

87. Sunt uituca

88. sUNT AMetita:))…

89. Imi plac bentitele…

90. Imi place sa fiu cat se poate de asortata

91. Imi place sa dorm…parca am mai zis nu?

92. cIne nu ma inghite… stiti voi!:) _|_

93. Imi place sa vorbesc la telefon

94. iMI place inghetata…cui nu-i place?

95. Nu-mi place sa scriu msg atat de des…

96.Sunt alintata

97. Deje zice k sunt frumoasa si dragastoasa…

98. Nu-mi vine sa cred k am completat 100 de chestii de astea

99. Sunt prietena cu Gaby , vecina mea…de la o zi …si inca ne mai intelegem , onorabil:))

100. Sunt eu!

Lasă un răspuns

