Gossip girl

As putea incepe sa sa scriu despre serialul acesta si nu as termina nici pana maine…as umple pagini si pagini…din barfa in barfa am auzit de el …intamplator, si am facut rost de cele 2 sezoane pe care cu parere de rau azi ar fi trebuit sa le termin dar nu e posibil deoarece nu am ultimile 2 episoade din sez 2…pot spune ca e captivant mai ales la inceput, e fain prin modul cum arata viata aparent fericita a pustanilor de bani gata…oricum asta e si mesajul…cine a vazut O.C. cu siguranta o sa observe asemanarea izbitoare a povestii in sine cat si a personajelor… temerile lor si reusitele…iubirile , povestile lor de viata  si nu in ultimul rand tinutele celor din film…de aceea am auzit ca datorita protagonistelor din serial care practic au lansat o moda cu stilurile lor atat de complicate si pline de bun gust…cel putin mie imi plac foarte mult , asa … , serialul a fost comparat cu Sex in the city…deci numai daca punem cap la cap serialele The O.C. si Sex in the city rezultatul e mai mult decat O.k. …pana data vitoare sper cu disperare sa vedem cat mai curand si sezonul 3…ca cele 2 le-am rezolvat intr-o saptamana:)  Va iubesc si va respect!

One response to “Gossip girl

  1. Pingback: Gossip girl | It´s Entertainment

Lasă un răspuns

