1 mai

Ce a insemnat ieri ziua de 1 mai…

pai mai intai trezirea undeva in jurul orei 11 dupa care cafelutza (yummy din nou ,incep sa devin stresanta) si vreo 3 episoade din Gossip girl (disperare mai am cateva episoade din sez 2 si gata:| in doar 5 zile) asa…si apoi tzzzzzr tzzrrr, telefonul, hai sa mergem la Focsangeles, arunc o privire pe geam , oribil vant burnita, bleah …dupa insistente …bine in sfarsit am cedat, trebuia sa fim mai multi , nu am fost… si plecam .

Pe drum incepe o ploisoara ca sa zic asa ; noi ne zicem lasa o sa treca repede . Ajungem la destinatie : ploua asa de tare cu picuri mari , si rece , rece afara , rece ploaia …etc…intram sa sorbim dintr-un capucino …bun (yummy din nou) …ne ridicam si plecam (asta dupa ce am enervat chelnerul ca ne mutasem  de la o masa la alta , tot din cauza lui pentru ca deschidea geamurile atat de bine ca ma batea vantul fix in ceafa…) …si plecam , acum hai sa ne facem de cap , dar hmm aproape nimeni pe nicaieri… cik e 1 mai …o liber hai sa have fun…da de unde? …ajungem pe la magazine …lacate , lacate …hmm da si hai la Lux, acolo ne uitam faceam mijto ce sa ne mai luam ce nu…deodata muzica inceteaza, vocea mea sublima tresare si zice :”oops cred ca inchide”, 1min printre rafturi…haha , distractia e in toi, acum am ajuns la usa …surpriza usa era inchisa (mama si unde ramaseseram blocati) nu-i nimic am rezolvat repede pacat ca aia uitasera si cheile in usa:|… continuam traseul , urmau : lacate , lacate…pff..da si o gratie…si lacate , lacate , In sfarsit ajungem la pizzerie…constatam cu uimire ca au indraznit sa schimbe servetele pe care servesti (cele vechi miroseau groaznic) ma bucur ca si-au facut temele de data asta…si mancam..si haha…e 5 …hai sa ne intoarcem cu 5.30..si ajungem in statie…5.25,5.30,5.35…microbuzul intarzie sa apara …A:”hai la gara” .. D.: „hai sa mai stam 3min, avem tren la 6 fara 10″, A:”hai o data , luam taxi oricum”, D: „nu , mergem pe jos” , A:” in 10 min ?:O pana la gara?” si dai si dai..ajungem, luam taxi…ajungem la gara …trenul numai era ,bani degeaba la taxi(i-am mai lasat si bacsis:)) ) defapt nici nu fusese in ziua aia acel tren, du-te pe jos pana la autogara…mai aveam o ora pana la urm micro…si ne-am invartit din cauza lui D. ca a incurcat strazile…si ne-am plimbarit..aiurea…defapt pentru 100m am ocolit vreo 500m…haha…si ajungem..pustiu…nesansa…micro numai sunt …afara frigg..brr..luam micro de Iasi, ne lasa la pod…si de la pod pana la bar …vreo 3 caini erau gata sa ne-o coaca…dar serios…uff…am ajuns epuizati…:)) morala..atunci cand dai semne ca nu esti sigur de plecare, asculta-ti instinctul!:)

2 responses to “1 mai

  1. realvisuals

    Nice info,
    Thanks for sharing.

    Regards!
    http://www.real-visuals.com
    Architectural – 3D Modeling – 3D Rendering – 3D Animation

  2. saracutza fata ….prin ce a trecut ….eu ma culcam la Focsani ( ..Focsangeles….am retzinut bine ??) …..3-4 zile nu ma ridikam din pat
    …..nice blogu 😀 …

Lasă un răspuns

