Vreme nebuna -weekend plictisos…

Vreme de toata frumusetea cele 3 zile muuult asteptate … s-au rezumat la : ploi , ploaie, mai tare, mai marunta , mai rece, ploaie …hmm oare ce a mai fost? … aa da ploaie ploaie ploaie…deci cum as fi putut sa ma” distrez” mai bn…decat in pat …somnel…citit…si citit…:( am inceput Mandrie si prejudecata de JANE AUSTIN …faina carte v-o recomand buna de scos din stari letargice …de pictiseala profunda:)

M-AM sauturat de toate vorbele despre cutremur, cum ca mai urmeaza unul altul…stati linistiti si mie mi-e frica de moarte , poti sa o pacalesti dar cand vine sa te anunte ca nu ti-ai platit factura , te-a si ridicat:)…asa ca n poti impiedica multe!

Altceva, voi ce parere aveti de candidatura Principelui la Presidentie? Eu una sunt de acord..daca tot avem casa regala si oameni cu status monarhal de ce sa nu ajutam sa revina la putere daca vedem ca democratia nu a dat roadele asteptate de noi toti…adica oarecum mai mult sau mai putin:) am emotii acesta va fi primul meu vot pentru prezidentiale…si sunt curioasa sa ma documentez asa cat de cat …si sa imi spun parerea la propriu…sper din suflet ca saptamana ce va urma sa fie zuper…m-am saturat de vreme anevoioasa …vreau sa alerg, sa ma duc departe si sa ma intorc , vreau sa fie bine… caci totul se rezuma la bine…:-< (momentan)

One response to “Vreme nebuna -weekend plictisos…

  1. Spor la votat..eu ma abtin! 😀

Lasă un răspuns

