Frumusetea vine din tine!

Nu am stare…stau si stau si stau… simt ca pierd timpul , as fi vrut sa ies cu al meu prieten la un tenis de camp insa nu am starea necesara: nici medical si bineinteles nici spirituala…o stare de moleaseala ma cuprinde si ma arunca intr-o groapa de unde simt ca numai am cum sa ies…mult mi-a luat sa ma ridic din pat dar sa mai ies si afara… e si din pricina vremii… ma ingrijoreaza un lucru: am vazut ca in zilele ce urmeaza temperaturile vor fi foarte scazute, chiar cu minus si bineinteles vor afecta pomii si plantele… vezi? lumea e intr-o continua schimbare si eu ma invart dupa ea…nu as vrea sa tin pasul chiar asa…dar spiritul imi da elan…ma face sa ma avant din ce in ce in neant as zice… in nicaieri… ma simt ca si cum as pluti dar nu , ma simt rau dar vreau sa-mi revin… imi e  intr-un fel incat nu vreau sa vad pe nimeni si am fost anuntata ca vom avea musafiri…e un moment neplacut…sincer nu-mi place sa am musafiri…si nici sa fiu intotdeauna…uneori…trebuie sa gasesti prea multe scuze pentru a impiedica sosirea lor inoportuna de cele mai multe ori…

Sunt trista … si cel mai mult mi-a lipsit traditia…pe care anul acesta chiar am lasat-o in urma…mi-e dor sa ma fi dus la Inviere cu ai mei la tara la manastire , foarte frumos…si dupa slujba…era altceva…chiar e asa ….si fiindca nu am mai plecat nicaieri ca in alti ani…defapt am realizat ca de 2 ani toate sarbatorile mi le-am petrecut cu prietenul meu…lucru care nu-mi displace dar parca ma face sa visez si mai mult la trecut…inca nu suntem pe picioarele noastre cum se zice si cam depindem de altii si altii lucru trist dar care  va avea sa se sfarseasca odata si odata … ma chinuie o durere care imi strica toata dispozitia … urasc aceste lucruri incat ajung sa-mi urasc propriul corp propriul organism…titlul postu-ului face referire la stare si cum sa ma simt bine si frumoasa daca tot raul vine din mine…bine ca nu se revarsa si asupra celorlalti!

si totusi…si acum…VA IUBESC SI VA RESPECT!

Lasă un răspuns

