AC/DC in Romania – o mare minciuna

Dupa ce am intrat in crize ca wow vin AC/DC pe plaiurile noastre , dupa ce am stat si am cautat bilete si fa-tzi planuri cum unde o sa stai si cu cine pleci …k numai e mult pana pe 31 mai …si cauta cate si mai cate astazi am aflat ca …yep …asta era doar o minciuna gogonata a organizatorilor de la  Bucharest rock arena…si ca defapt nici evenimentul a carui editie ar fi fost prima la noi si ar fi urmat sa devina unul anual este posil sa numai aiba loc…de azi cica se dau banii inapoi celor care au comadat deja bilete sau abonamente…mda…asta is our Romanica…pai frate …cand zici ceva macar nu o spune numai de reclama… cik nici macar managerul trupei nu a fost contactat, iar la noi isterie …pfffuiii… si inca ceva biletele la AC/DC nu depaseau pretul de 800 ron in zona vip…da la Madonna … nici nu vreau sa-mi aduc aminte cat costau ..dar daca vreti informatii le aveti pe www.myticket.ro

One response to “AC/DC in Romania – o mare minciuna

  1. acu` a zis la stiri ca a fost fraiereala de 3 mil de euro:> data de 2 neni:)))

Lasă un răspuns

