Spring!! Spring!! Spring!!

Da ce ma bucur ca in sfarsit s-a dezmortit pamantul si k in sfarsit peste tot aud pasarele, vad pomi infloritzi la care stau si ma holbez si raman sa le pozez toate crengile si florile ( cik asta e arta) si ce frumos este cand vezi parcurile pline de copii mai mari sau mai mici alergand care unde facandu-te sa te amuzi de fiece gest al lor care la o simpla aratare cu degetul e grandioasa!

Cum sa stai in casa sa faci teme, sa stai sa te uiti la tv knd soarele imbietor te indeamna sa faci orice numai sa te scalzi in rezele lui care deja dau alta nuanta pamantului cerului si invioreaza orice vietate. Am o mica manie sa surprind albinutele la munca, in flori si sa vad cum se comporta ele zburand din floare in floare presupun k e foarte dificil pentru ele dar atat de placut sa simti mirosul proaspat al florilor din plin si sa te scufunzi inlauntrul floril moi si fine. Of…nostalgie asa as numi cateodata clipele copilariei petrcute din zi si pana in seara pe strada care forfota si pe care colbul se asternea fiind multumit sa ne urmareasca inde-aproape in nourii din al nostru spate… si …ce dragut mi se mai pare cum ne strangeam noi…in numar mare sa reinventam  fel si fel de jocuri de care sa ne bucuram si sa ne laudam in aclamatiile parintilor si bunicilor nostri.

Mi-e dor s de acele zile dar nu ma plang nici de acestea in care nu numai ca ma cuprinde soarele ci simt si caldura bratelor iubitului care numai conteneste sa ma resfete zilnic pentru a-mi aduce un zambet larg si cald pe buzele-mi uscate de vantul primavaratic…si ca sa nu uit da…odata cu primavara mi-au aparut si pistruii…semn bun pentru mine…deci sunt in regula.

Abia astept sa vina Sfintele Pasti sa luam vacantza pentru ca acum, doboratzi de senzatiile noi , retrezite la viata de  suflul naturii avem nevoie de odihna mai mult ca oricand.

Va ubesc!

One response to “Spring!! Spring!! Spring!!

  1. MaybeNotToday

    dupa cum descrii tu ma faci sa-mi placa primavara.. daca ma uit afara , imi trece repede..

Lasă un răspuns

