Am ajuns sa o vad si pe asta;))

Intotdeauna cand mi-a fost dat sa vad vreo aratare de femeie care e curva pe romaneste si care face traseul nestingherita si mai e si luata facand sa prospere „afacerea” pestelui ei m-am intrebat cum se pot „baga” barbatii in asa ceva…sa vezi una impresionant de urata de parca si o cioara e mai simpatica si a…ciorii spre deosebire ii lucesc penele si e de 1000 de ori mai curata fara a avea stratul de jeg de 3 degete si jumatate.

Aseara din intamplare am asistat la o scena mai mult sau mai putin amuzanta din care am inteles ca da … totul e posibil si oricum ar fi si oricum ar arata femeia este femeie si tot o gaura si sau mai multe folositoare are…din nefericire pentru unele:))

Dupa ce m-am ingrozit vazand un nene deosebit de urat si mi-am scuipat de 14 ori in san, am batut in masa si etc…obiceiuri de alungat „cosmarurile” de dupa;)) langa se afla una mica amarata ea asa … dar na ce sa ceri asa barbat asa femeie, asa si ea femeia bea cot la cot cu el posirci de rom sau puii mei rachiu ce o fi fost ala …dupa ce se adunara mai multi la masa aia toti o apa si-un pamant aproape mai tineri mai trecuti de vremea buna a vietii lor…se hotarasc sa plece undeva pe la 11 juma si deodata unu mai „Marioara” hai odata …ai venit cu mine sau cu el…(defapt femeia venise cu omu’ ciclop) si buf buf 2 -3 palme un punm ea nimic…statea de parca avea masca pe ochi …defapt cred k de la atata jeg nu i se mai vedea fata klumea…asa si ..omu respectiv tot insista sa mearga cu el si ea nimic..ala o batea deacuma si o tot ameninta ala cu care era nimic un deget nu ridica …nu trece multa vreme si aud ceva de m**e si ca de ce nu …si pana la urma am nteles k ala vroia sa o f**a si ea numai vroia si chestii, ea fiind printre altele cik „boarfa” lu ala ca sa subscriu care mai sta si la sosea …pakt ca nu am o poza sa o descriu..cuvintele sunt mici pentru a relata cum arata ea… asa km la 1.55, neagra innegrita si mai tare de 3 straturi de jeg da klumea nu gluma, unghii mai negre dekt daca sapa o groapa cu ele cred, de tinuta numai zic …vai de capul ei si knd zic asta nu va ganditzi la o tinuta de traseista …ci la una de boschetar  mai degraba, si knd o luase ala la seria aia de palme ia mai dar si fesul jos din cap k sa iasa padureanegra din el…un par scurt k lungime dar”inaltime” doamne…si statea fix , ridicat de ziceai k e data fumeia cu un fixativ intreg si slinos si numai zic k mi se face greata…deci asta e o femeie care numai femeie nu e…si tot se cearta barbatii pe ea…ajungand intr-un final sa se bata 2 dintre ei acolo, afara…deci ce pretentii sa ai…

Dar intrebarea dura este :  cat de orb sa fii da nici asa chiar sau cum sa iei o astefel de aratare de la sosea sa-i faci orice orice si apoi sa te duci la femeia ta acasa ..sau si chiar de nu  o ai ..cum oare cum? nU Pot sa-mi explic … concluzia: si barbatzii mai zic ca femeile sunt greu de inteles:(

One response to “Am ajuns sa o vad si pe asta;))

  1. mai sunt de astea prin ro ???

Lasă un răspuns

