„Fii ca un izvor care se revarsa, iar nu ca un bazin plin mereu de aceeasi apa”

Astazi mi-am facut in sfarsit timp si am citit una dintre cartile care de-a lungul timpului mi-a fost una dintre cele mai recomandate:”veronik se hotaraste sa moara” de Paulo Coelho…

M-a impresionat sincer vorbind si mi-a atras atentia asupra unor lucruri de care in mod normal suntem constienti dar caror nu le dam destula importanta ca si cum ar fi randuri scrise pentru a umplu efectiv paginile unei carti fara noima.

Ce este nebunia? poate ca e absurd dar viziunea lui Coelho coincide cu a mea …adik ii impartasesc pe deplin acest lucru si anume ca a fi nebun este a te diferentia de ceilalti care isi construiesc „o lume normala” dupa propriiile reguli si care refuza cu desavarsire sa priveasca dincolo de acele ziduri” protectoare” … Un lucru genial mi se pare modul in care atorul transmite acea stare de exhuberanta, aparte desi cadrul in sine aparent pare tragic…si da este adevarat ca viata simti ca o traiesti abia atunci cand iti depasesti propriile bariere si atunci cand nu-ti mai pasa de cei din jur punandu-te pe tine acolo unde meriti: pe primul loc.

Aa…si ca sa nu uit „Constiinta mortii ne anima sa traim mai mult!” Va recomand cartea din suflet…e minunata, iar sfarsitul este remarcabil in opinia mea.

One response to “„Fii ca un izvor care se revarsa, iar nu ca un bazin plin mereu de aceeasi apa”

  1. ete de asta te iubesc..ca stii mereu ce’i bun si ce’i frumos..mi’a placut tare cartea si iti multumesc de recomandare…si am ramas si eu cu cv idei imprimate..eeh..nu ma asteptam la asa final, ba chiar ma pregateam sa plang :)..msm si iti raman datoare :*

Lasă un răspuns

