damn…

Damn da damn ….in ultima vreme sunt foarte foarte plictisita si simt cum ma copleseste o oboseala groaznica de nujt unde..k dar dorm fir-ar el de somn sa fie;))… oare cum de dorm…si la amiaza si noaptea si simt k „ma odihnesc” in timp ce dorm dar am nijte cearcane destul de proeminente si nu pot scapa de ele …

Am inteles k sunt si ereditare …si ce-i drept la mine au cam toate femeile din partea mamei cercane urate bleah.. le urasc…dar totusi la varsta mea parca totusi sunt prea accentuate…am inteles k sa mananci fara grasimi…si sa dormi..si creme si alte alea…dar fara efect…nujt…dak stiti imi datzi un sfat cum as putea sa le combat?:D makr pe o perioada scurta de timp care sa nu implice procedee medicale( injectii…etc).

Lasă un răspuns

