In sfarsit primavara!

Da … cert e ca nu a rasarit soarele pe strada mea aducandu-mi un castig fie el cat de mic la loto (asta m-a convins intr-un fel iar de cum se extrag numerele alea;)) )dar uite k se cunoaste ca a venit primavara…totul miroase frumos…se simte cum toata lumea incepe sa iasa din scorbura, si ce e cel mai important, da , E SOARE!:)…. itzi vine sa stai afara toata dupamiaza …sa pierzi vremea asa degeaba numai privind si respirand aerul curat de primavara simti  cum te incarci cu energie pozitiva.

Abia am asteptat sa se mai dezmorteasca pamantul, sa pot renunta la fular, sa pot sa ma descotorosesc de hainele mult prea groase care nu-mi sunt chiar asa de dragi:) E inceputul unui nou an cu adevarat si-mi dau seama cat de repede trece timpul prin simplul fapt ca acum parca a trecut revelionul si iata, e 3martie… mi-am ales si baba 😛 ca in fiecare an 9 – caci pe 9 sunt eu nascuta si sper sa fie nice vremea pana atunci si incontinuare fara vijelii…ploi sau chiciura:)

Am multe planuri in ceea ce priveste „dezmortirea” vremii…sa ies sa mai fac un pic de miscare in primul rand pentru ca s-a cam depus, si in al doilea rand pentru ca da intr-adevar ma ingrijoreaza faptul ca din „mica sportiva” care am fost acum numai am rezistenta deloc si ma uimeste faptul k ma simt mai ceva ca o batranica in ceea ce priveste simptomele… abia abia ma deplasez la o plimbarica scurta…toata ziua stare de somnolenta …somn si voie buna k doar altceva ce e de facut?:)

Toata iarna asta nu am facut altceva dekt sa ma duc la scoala, veneam mancam, ma culcam ma trezeam indispusa [dupa un somn care de obicei se ducea pana la 4 ore] poate chiar ma simteam mai obosita dekt atunci cand m-am pus in pat …mai stateam un pic tot in pat citind sau la tv …sau la pc bineinteles iar mancam baitsa si somn(:| … da deci cam mare plictiseala … doar week-end-ul ce ma mai scotea din starea asta:|

Astazi am vazut chiar cand am venit de la scoala pentru a mia oara cred 0  emisiune in care se vorbea despre celulita, cat de inactivi sunt tinerii din ziua de azi , mancarea fast food = moarte lenta dar sigura, bine numai in cantitati mari si zilnice pentru ca nu vad ce e asa anormal sa mai degusti si u uneori kte un  burger:P… sucuri acidulate, chipsuri si alte alea…aa…si statul la pc in exces:))…la chipsuri am renuntat de multa vreme…rar o punga 2…insa cum as putea sa renunt la coke? my love?…am hotarat asadar sa fac mai mult sport…adik sa alerg , 20-30 abdomene…si mai vedem insa oare va da vreun rezultat? ma ingrozesc knd vad k pe zi ce trece sunt din ce in ce mai molesita si nu am chef mai de nimic …totul rezumandu-se la  a sta … si stai si stai stai…dar pana cand … trebuie sa mai punem si piciorul in prag …sa ne scuturam, sa lasam  la o parte hainele vechi cum zic eu  si gata … be free…think green;)) astept sa vad peste 2-3 luni daca o sa vad rezultate in ceea ce priveste greutatea mea..si modul de viatza chiar …dar pentru asta trebuie ceva un pic mai multa vointa de care nu prea beneficiez… de obicei ma avantez in ceva si …bum…gata fitilul se stinge dintr-o data…sper sa ” explodez” ca sa ma pun la punct …sa-mi scot lenea din cap pentru ca am ajuns la concluzia ca statornicia asta vine de undeva din psihicul nostru…pai cum sa fii atat de „obosit” la 17 ani knd si asa nu faci mai nimic si abia abia de tarai precum o  rama ca apoi sa zici ….aaa…dar mie mi-e tare somn…trebuie sa ma odihnesc:))…off..iar trebuie sa las asta neincheiat si iar imi pier gandurile pana knd ma pot reintoarce asa ca postez ce am aici si vad eu:D …btw…zbye!:|:|

Lasă un răspuns

