1 martie…sa fie zi norocoasa?! hmm…

Astazi de dimineatza mi-a mers oarecum bine…am primit urari, am primit ciuklata si flori…am iest cu prietenul si asa mai departe … a fost o zi frumoasa …si ce credeti k era necesar?  bineinteles sa joc la 6 din 49 k si asa nu am mai facut asta demult si poate poate imi surade norocul de-a binelea( btw sper k am scris bn:D ).

In sinea mea stiu ca e o facatura mare, dar oricine spera k o  data si o data o sa vina soarele si pe strada lui… si k sa fie totul bine i-am oferit k martisor mamei ghiocei si biletul mult ravnit. In caz de o sa am noroc o sa postez mult si bine si o sa scriu si ce visez noaptea si etc..cate si mai cate …


Lasă un răspuns

