Yep…capra si varza sunt multumite;)))

Aseara am zis… e remiza huh? si asa a fost…0-0 …hmm…cu toate ca merita sa castige Manchester…:P

In fine si cum ziceam si de mandretele mele care nu se mai terminau si la care aveam asa spor la scris si care acum nu’mi mai rasar in minte precum ghioceii primavara:)

Eu … sunt mandra de mine ca pana la urma asta e important sa ai incredere in tine…defapt sa zic cinstit eu nu prea aveam asta pana nu demult si din contra ma coplesea un pesimism crunt care nu-mi dadea pace si pe langa care nu-mi vedeam decat defectele si nu si putinele:P calitati pe care consider ca orice om le are:)

Ei…e grele cum am mai zis…mereu ma desconsider asta e un mare minus – toata lumea imi zice mai pe bune mai in ” gluma” k vai ce frumoasa esti si tot asa…eu nu ma consider chiar asa …  sunt constienta k nu sunt cea mai hidoasa persoana si ii multumesc zilnic Lui Doamne Doamne de tot ce mi-a dat de la felul in care arat, la ce am pana la sufletelul meu de care pot spune k e singurul de care nu ma indoiesc k e frumos cu adevarat si cik na frumusetea vine din interior…

Ma tot uit la diverse prin reviste si pe la teveu si mereu sa zicem k ma copleseste o chestie care zic eu k nu e numita invidie ci mai degraba prostie (din partea mea)  pentru ca pe oricare o vad mai frumoasa mai aratoasa….si na, nu cred k mai are rost sa continui…

Ceea ce e adevarat e ca, precum am mai zis n ultima perioada am inceput sa ma mai destept si sa capat mai multa incredere in mine eu stiu ce pot si ce nu pot …si stiu si ce ma duce capul si ce nu … da saracul ma ajuta mai mereu …de asta nu ma pot plange …ba chiar se mai clatina se mai unduieste ca sa imi mai dea de veste k el exista si sa nu-l fac uitat. Ce ma caracterizeaza cel mai bine pe mine e bunul simt si nusht cum au fost crescuti altii care se vad cu pretentii… eu am crescut intr-o familie decenta nu cea mai avuta nu cea mai cunoscuta si cu toate astea sunt mandra de felul in care m-am dezvoltat…nu am trait in nustiu ce medii..si asa mai departe ci pur si simplu cu bune si cu rele intr-o lume absolut normala…dar ai mei au avut grija sa ma invete strictul necesar, iar restul mai e si dupa firea si sufletul omului… Stiti cred k nu de putine ori in ziua de astazi respectul si bunul simt sunt tratate ca si cum ar fi ceva …iesit din comun…si cred k da …multi mai ales de  varsta mea considera acest aspect ca fiind ceva care nu e asa important si de ce nu…uite ca de la fel de multe ori dak dai dovada de asa ceva poate chiar esti luat de prost si ti se mai arunca cateva chestii josnice in fata …si mai bine sa nu dam exemple; plus ca eu cred k de asa ceva avem parte zilnic…de cate ori daca intr-o incapere sau inoportum un baiat deschide usa sau saruta mana unei doamne/domnisoare nu e luat in ras? Bine asta acum depinde de fiecare persoana …ceea ce ma deranjeaza cu adevarat este ca astazi … vezi cum nesimtirea crasa domneste aproape peste tot, cum numai ai loc de snobi si etc si cum esti luat de fraier  daca stii sa te comporti.

Nu condamn pe nimeni de nimic, doar ca uneori m-am cam saturat sa fiu luata peste picior de lume care ei/ ele insusi sar calul, cum zice o vb din popor.:)


Lasă un răspuns

