Chestii care ma fac sa ma simt mandra…

Hmm…multa lume are lucruri de care sunt mandrii….lucruri care ii fac speciali…intr-un fel anume…care ii fac sa fie aparte…eu ca orice alta persoana am lipsuri …dar am si „calitati” .

Nu sunt perfeciune intruchipata, dar pot afirma cu mana pe inima ca inima mea este una mare>:D< in care a incaput , cel putin pana acum, destul de multa lume …si sunt sigura ca va mai incapea.

Sunt mandra ca pot tine secrete ….sunt mandra ca pot fi persoana de incredere si chiar daca nu sunt apropiata de cineva ii pot deveni fara probleme „confidenta perfecta” pentru ca imi place sa vorbesc si mai ales sa ascult…caci stiti vb aia „Asculta pentru a fi ascultat.” .

Sunt mandra ca am reusit sa ma autodefinesc ca persoana si ca stiu care imi sunt o parte din punctele forte si o parte din defecte.

Sunt mandra ca am o relatie de 2 ani si 2luni cu cineva si ca am stiut  sa facem din ea ceva frumos cu adevarat … ca ea sa creasca …si btw in acest timp nu m-am certat nici macar 1 data cu prietenul meu caruia ii datorez cele mai frumoase sentimente si de care momentan sunt foarte mandra, iata!

Sunt mandra ca am invatat sa joc inca de acum 1 an si ceva poker -texas holdem mai exact – si ca ma descurc onorabil printre baieti putand sa ma laud cu multe victorii :P:P:P …amatori amatori…dar caramida cu caramida se cladeste tot…

Sunt mandra de mine..din multe puncte de vedere…la fel cum sunt si nemultumita dar predomina mandrirea..:P:P:P…o sa continui …acest post dar tocmai a inceput meciul:)….so…i don’t wanna miss this!

Lasă un răspuns

